Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medical Laboratory - Modificering af existerende produkt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Som et led i min søgen, håber jeg nu at der er en eller flere på Amino der kan hjælpe. 

Efter 30års arbejde i Medicinsk laboratorium ved man hvordan tingene hænger sammen og hvad der er muligt og  ikke. :-)

Jeg ikke sikker på hvordan mit spørgsmål skal lyde herinde, men jeg har brug for hjælp til at komme igang med afklaring vedr. min ide. 

Der er tale om en ny modificering af et eksisterende produkt som formentlig skal laves i glas.

Nogle der ved hvor sådanne ting produceres eller hvem man kan kontakte uden at ideen ligesom bliver taget. 

Hvis du har forbindelse til leverandør af medicinal udstyr mm. eller evt. er/kender en industriel designer, så send mig gerne en besked. 

DBH

Mathias Vinther 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har meget til fælles med et kæmpe antal opfindere indenfor dette område. Mht produktion så er de relevante producenter afhængige af form, materialer mv. I glas er formen utrolig vigtig.

Du kan altid skrive en NDA men værdien af dit produkt afhænger MEGET mere afhængigt af salget end af nogen form for produktbeskyttelse. Der er hundredetusindvis af produkter der ikke er tilgængelige i Danmark.

Jeg foreslår at du først diskuterer det med leverandører som du kender, og at du evt får produktet tegnet i 3D og evt 3D printet. Hvis det er en simpel form kan det gøres på få timer og for ganske små penge. 

I danmark er en af de virksomheder der laver farmaceutisk glas Holmegaard, men du ska vide om det er rørglas eller støbt glas der skal bruges.

MVH jens

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)