Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad handler mit job om?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hedder Catherine Winkler, er 39 år og driver min virksomhed from-your-heart.dk

• Mit koncept hedder praktisk&mental oprydning.
  • Jeg rådgiver, vejleder og støtter mennesker til at blive deres egen bedste ven i en sorg/krisetid.
  • Min målgruppe er mennesker som ikke ved, hvad DE ER VÆRD SOM MENNESKE!

Jeg er livsvejleder med stort L, og jeg elsker mit job!

Jeg brænder for at hjælpe, opmuntre, støtte og guide mennesker i en svær tid, hvor det hele ramler sammen omkring dem! Eksempelvis manden går fra sin kone, økonomien halter, og med et synes det hele umuligt!

Forståeligt! Alle mennesker skal reagere og komme ud med deres smerte - bearbejde det som gør så ondt, og ikke er mere. Accepten tager tid. Tid er en livsnødvendig ting for at blive hel igen! Som menneske, som mor, som veninde, som elskerinde, som kvinde. Ja dig!

Jeg tilbyder mennesker som bliver udsat for en krise/sorg at stå ved deres side, når de er ved at miste sig selv!

Via mit job som livsvejleder ser jeg det som et stærkt, og anvendeligt stykke værktøj, at bruge samtalen for at min klient kan dele og komme ud med de indre frustrationer, og den smerte som er forbundet med at livet tager en helt anden drejning end man havde forventet. Og at alting pludselig står stille!

Samtalen giver også mine klienter klarhed over de ting som ikke fungerede optimalt i eksempelvis det forliste ægteskab. Hvilke sider der skal arbejdes med? Hvad skal du lære af de problemstillinger du kæmper med nu?

Den dybe samtale er også ment som en måde hvorpå mine klienter finder konkrete svar og løsninger på deres nuværende "udfordringer" - og for mig at se en forløsning af den indre uro, sorg og ked-af-det-hed!

Samtalen er guld værd - og et absolut vigtigt skridt i den rigtige retning!

Mine klienter slipper ikke uden om skriveriet - fordi det har også indvirkning på deres nuværende og fremtidige liv!

Hvad drømmer jeg om at gøre lige nu og her for mig selv?

Hvordan ser jeg på mig selv nu som min egen bedste ven? Og hvilke ting skal jeg arbejde intens med for at jeg bliver endnu bedre til at blive min egen bedste ven?

Hvordan ser mine drømme ud?

Og hvordan kan jeg omsætte mine drømme til konkrete mål og handlinger?

Hvordan behandler og betragter jeg mig selv som en diamant?

Jeg ser det som en altafgørende ting at målene bliver indført i processen for at klienten har noget positivt og dejligt at se frem til, samtidig med at klienten kommer ind i en reflekterende fase.

Jeg videreformidler også fantastiske værktøjer som er med til at forstærke, og støtte op omkring at blive sin egen bedste ven.

Og ikke mindst giver jeg min personlige vurdering af med udgangspunkt i min klient, hvad jeg mener der skal til for at klienten bliver glad, harmonisk og med ny styrke på tilværelsen igen.

Fik jeg nævnt at jeg også praktiserer at rydde op, gøre rent og hjælpe mennesker til at få en harmonisk base igen. Et nyt levende og roligt hjem!

Tips modtages gerne i forbindelse med struktur opbygning af mails, regninger mv

Kh og god vind til Jer alle

Catherine Winkler Kruuse

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 23:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Catherine Winkler:
Fik jeg nævnt at jeg også praktiserer at rydde op, gøre rent og hjælpe mennesker til at få en harmonisk base igen. Et nyt levende og roligt hjem!

Hvor meget skal du have for at rydde op på mit værksted? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16

Hej Bruun Rasmussen!

Tak for dit spørgsmål. Det skal være mig en glæde at komme og rydde op på dit værksted! Du kan kun booke mig for 3 timer ad gangen, og så er min værdi til dig 1 times gratis oprydning og rengøring.

Jeg synes du skal kontakte mig på 61776217 og så kan vi aftale nærmere derfra.

Hav det godt

Mvh Catherine Winkler

Tilmeldt 26. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:41

Hej Catherine

Jeg har læst nogle af dine indlæg og fra et professionelt synspunkt må jeg gi' andre ret i at noget af det du skriver virker naivt og meget opreklameret.

Jeg kan se at du har mange talenter, du kan også gøre rent samtidig med du hjælper folk med store problemer, det virker meget useriøst.

Når man sidder og skal hjælpe en person hvor problemet eksempelvis indbærer flere personer hører man kun en version af historien, den optimale løsning på problemet ville være at høre historien fra begge sider fordi der er altid to sider af en historie og den ene er ikke mere rigtig end den anden fordi folk ser forskelligt på problemet men det sker desværre sjældent at det kan lade sig gøre men det ville afhjælpe problemet i højere grad og komme i dybden af sagens kerne.

Man kan heller ikke være en redningsplanke (som jeg mener at have læst i en af dine indlæg) hvis man selv er i problemer og det er man jo ofte i en eller anden grad hvis man tiltrækker problemer.

Det kræver helt klart mange års erfaring at blive en god hjælper uanset baggrund/uddannelse, der er mange der er dygtige, desværre er der også mange der gør mere skade end gavn.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:08
Nu læste jeg det, og ventede lidt en problemstilling eftersom den er oprettet til debat .. Men, er det ikke bare en blog?

Men spændende koncept, rengøring med en unik vinkel, tror jeg nok :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)