Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere Fyn/Jylland

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er nu ved at have samarbejdspartnere nok til at dække sjælland, og vil nu gerne udvide søgningen til Fyn og Jylland!

Derfor søger vi samarbejdspartnere indenfor alle faggrupper. (murer, tømrer, vvs, elektriker, vinduespudsere, rengøring m.m.)

Har du et firma i en faggruppe der ikke er nævnt ovenfor, så kontakt os alligevel og se om ikke vi kan lave et samarbejde indenfor dit fag.

Om du har et enkeltmandsfirma, eller er et større firma med en stor medarbejderstab betyder ikke noget, så længe dig og dit firma står for optimal service og kvalitet, og er klar til flere kunder!

Kort fortalt går det ud på at dit firma bliver en del af vores ”medarbejderkartotek”. Dernæst står vi for markedsføring og opsøgende salg. Alle kunder der herefter henvender sig til os ”sender vi videre” til den samarbejdspartner der er i området indenfor den faggrupe kunden efterspørger.

Kontakt mig for yderligere info

Mvh.

Jesper Jakobsen

WORK WORK

info@workwork.org

www.workwork.org

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 20:50

Jeg falder lidt uden for kategori;) Men tænkte jo hvorfor ringer du egentlig ikke bare til nogen af dem? Sååååå vildt overrepræsenteret af håndværkere mm  er der jo ikk på amino ..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54

jannie N:

Jeg falder lidt uden for kategori;) Men tænkte jo hvorfor ringer du egentlig ikke bare til nogen af dem? Sååååå vildt overrepræsenteret af håndværkere mm  er der jo ikk på amino ..

Hej Jannie,

Du falder aldeles ikke uden for kategori.. Sådan en som dig kan vi også sagtens bruge hvis det skulle have interesse?!

Jeg har fået rimelig mange henvendelser fra håndværkere og andet godtfolk.. men problemet er at de stort set alle er fra Sjælland... Vi vil også gerne have øvrigheden med også! :o)

Men det ender sikkert også med at jeg selv må støve dem op :o)

Mvh. Jesper

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 21:06

Hehe... jeg følte mig ellers lige lidt ved siden af i det selskab :) Og seriøst så tror jeg ikke der er ret mange der vil vælge telemarketing ud fra et website? Er du uenig, så råb højt Big Smile  Jeg ved jo godt jeg nærmest lever i stenalderen når jeg stadig ikke har hverken hjemmeside eller noget ... 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:11

jannie N:
Og seriøst så tror jeg ikke der er ret mange der vil vælge telemarketing ud fra et website?

Forklaring udbedes!

jannie N:
Jeg ved jo godt jeg nærmest lever i stenalderen når jeg stadig ikke har hverken hjemmeside eller noget ... 

Det kan vi sagtens hjælpe dig med til billige penge! Wink

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 21:17

Hej Jesper 

Nu er jeg nok i indenfor jeres katagorier MEN jeg har kontakt til amge af de folk som i evt. kunne bruge - så hvis du smider lidt oplysninger til mig vil jeg heller end gerne henvise dem til jer !

Man skal jo hjælpe hinanden

Kennbo.grafik@gmail.com

Kenn Bo Grafik 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 21:23

Jesper Aakjær Jakobsen:

jannie N:
Og seriøst så tror jeg ikke der er ret mange der vil vælge telemarketing ud fra et website?

Forklaring udbedes!

Ja det er jo det jeg laver, telemarketing. Og det jeg mener er, at formidle den ydelse på vegne af andre, tror jeg vil være op ad bakke. Og det er det I laver ikke? Finder opgaver + folk til at løse dem.  Eller misforstod jeg noget?  Det er på mange måder lidt anderledes end en konkret opgave der bare skal løses - men også noget med hvem der på den måde bliver firmaets ansigt udadtil. (Nogen er ligeglade, ikke for at nævne teleselskaber... men de fleste så da)  Og da er det jeg ikke er sikker på det er det rigtige for os i denne branche. Er du uenig, så skal jeg nok lige have det ind med teskeer Wink

jannie N:
Jeg ved jo godt jeg nærmest lever i stenalderen når jeg stadig ikke har hverken hjemmeside eller noget ... 

Det kan vi sagtens hjælpe dig med til billige penge! Wink

Hihi ja det er er mange der tilbyder, men pt har jeg ikke lige kunnet se hvad jeg skulle bruge den til ...  (jooooo der ringer også telesælgere  til mig, især de unge af dem kan jeg næsten høre, vende øjnene mod himlen når jeg siger de ikke behøver vurdere min hjemmeside da den ikke eksisterer)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:24

Kenn Bo Overgaard:

Nu er jeg nok i indenfor jeres katagorier MEN jeg har kontakt til amge af de folk som i evt. kunne bruge - så hvis du smider lidt oplysninger til mig vil jeg heller end gerne henvise dem til jer !

Man skal jo hjælpe hinanden

Hej Kenn

Det er jeg super glad for at hør dig sige Big Smile

Og heller ikke du falder uden for kategori.. Vi prøver så vidt muligt at kunne tilbyde så mange services som muligt!

Jeg sender dig en mail med supplerende oplysninger

Mvh. Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27

jannie N:
Er du uenig, så skal jeg nok lige have det ind med teskeer

I get the picture! Smile

/Jesper

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 21:35

Det kunne jo være du kunne se noget jeg ikke kunne ;)

Men når det er du mangler nogle brancher i nogle områder, kan du jo som eg startede med at sige evt ringe dem op (rimelig nemt at finde i telefonbogen. Fortæl lidt og spørg om lov at sende dem en mail med yderligere info. Det er der sq ikke ret mange der siger nej tak til. - Det er væsentligt nemmere end at mødebooke dem ;) Og hvis ikke de selv reagerer, så ring igen og spørg om mailen kom frem eller landede ude midt i storebælt.  Hvis du synes det er for træls så køb nogle andrer til det, det kan ikke koste en formue -og du kommer ud med budskabet.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)