Den bliver sikkert fortoldet til den Østrigske kunde når den kommer til havn i EU og så leveret derfra. Det er helt normal business og sker hver dag, alternativt kunne det være de har på lager og bare sender til dig fra Østrig, der er så mange mulige scenarier... Find den rigtige maskine der kan løse dine behov først, så kan du tænke på det andet bagefter... der vil jo typisk stå lev. betingelser i dit tilbud fra dem.. Går du helt kold i de ting skriver du bare en PM, så kigger jeg på det sammen med dig. Find produktet først, lad være med at tage problemer på forskud bare fordi du har talt med en Kineser der måske er gift med en Østriger og er lidt skidt til sproget... Fokus på det det drejer sig om //
|
Ja. Fokus. :-)
Jeg kan ikke tysk eller kinesisk, så jeg kan ikke rigtigt ringe til dem og spørge om de laver det jeg skal bruge. Derfor ville jeg se om jeg kunne finde en adresse til dem og bede om prislister og brochurer. Så lige nu er det lidt en blindgyde.
Derfor tænker jeg at jeg måske kan finde nogen her i DK - måske i Sverige? - der kan levere noget lignende. Det kan jeg nemmere overskue (og fragten vil heller ikke blive en enorm post i budgettet) - og så tænker jeg også på reparation og montører. Hvis de skal komme fra Østrig, bliver det jo også en fin regning.
/S