Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til Kurer firma + hostning

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg står over for at skulle bruge en hjemmeside da jeg er ved at starte et kurer firma op og der er nogle krav den skulle men jeg har kikke på fler hjemmeside programmer men jeg ved ikke hvilken jeg skal lave den i er der en der ved hvor jeg kan lave såden en i eller hvem kan lave denne til billig penge

krav til hjemmeside

1. kan tage data/bestillinger der blevet sendt

2. kan klare ordre/ bookinger

3. Såman kan matche tilbud med 

4. Skal se proffessional ud

MVH

LS-Kurer

Søren

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:04

Søren Christesnen:
eller hvem kan lave denne til billig penge

Du stiller en masse krav, og så skal det ovenkøbet være billigt? Har du tænkt over at pris og kvalitet hænger som regel sammen?

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:09

Jeg tror, at du skal se det som billigt ifht de fastsatte krav.
Men trådstarter spørger også primært om der findes programmer som kan hjælpe ham med at lave en hjemmeside. Som jeg læser det, spørger han efter en alternativ sekundær løsning.

Søren, mange gange medfølger der et brugervenligt hjemmesideprogram, når du køber et webhotel. Men om de kan opfylde dine ønsker er mig uvist.
Der er vist ikke andet for end at gå på jagt hos de forskellige udbydere af webhoteller. Er du i tvivl om de kan opfylder dine ønsker, bør du nok ringe til dem.

God jagt!

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 22:24

Hej Søren,

Send os en mail på info@skypro.dk - så kigger vi på det! 

Skypro I/S - Professionelle Facebook fansider og hjemmesider

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:40

Hej med jer

Findes ikke sådan et hjemme side program der ikke koster spisden af en jetjæger at lave sådan en side jeg vil jo selv lave den men kender kun PHP og så selv stå for hostingen så jeg kan holde udgifterne ned jo og hvem vil ikke det jo så i sær i denne tid

jeg har fået mange henvendlser men de koster kassen jeg er jo nok denne tybe der vil lave tingen selv

mvh

søren

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 22:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Søren,

Kan du selv kode php, er det jo bare at gå i krig ;-) Du kan eks bruge drupal eller joomla som base og så udvikle dine egne extensions der kan møde dine behov.

Alternativt kan du bygge det helt fra bunden - er det kun få sider behøver CMS delen jo ikke være så udbygget.

MEN!! Pas nu på du ikke begår iværksætter fejl #1 - at tro at selvgjort = gratis. Husk på at hver time du bruger på noget der ikke er din primære forretning er een time mindre du har til den. EN ting er hvad man selv KAN lave, noget andet er hvad man selv BØR lave!

Egentligt er kalkulationen enkel - kan du tjene mere ved at arbejde på din forretning end du skal give for at få andre til at lavet div opgaver, så er det med at udlicitere!

Har du ikke økonomien til at få lavet alle de ønsker du har, kan du måske starte med lidt mindre, og så udvide efterhånden som tiden og økonomien er til det!

Bare mine input - held og lykke med forretningen.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 11:32

Fuldstændig enig med Regin.

Hosting skal du heller ikke bøvle med selv. Det er mere komplekst end bare en computer på en internetforbindelse. Jeg vil påstå at hvis du ikke har råd til hostingen, så er forretningsideen ikke bærende nok endnu.

God vind herfra :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:19

Søren Christesnen:

Hej med jer

Findes ikke sådan et hjemme side program der ikke koster spisden af en jetjæger at lave sådan en side jeg vil jo selv lave den men kender kun PHP og så selv stå for hostingen så jeg kan holde udgifterne ned jo og hvem vil ikke det jo så i sær i denne tid

jeg har fået mange henvendlser men de koster kassen jeg er jo nok denne tybe der vil lave tingen selv

mvh

søren

Hej Søren

Du har helt sikkert ingen gavn af og komme dårlig fra start.

Du kan sende mig en mail på info@opti-web.dk og fortælle mig hvor du ligger rent prismæssigt, så kan jeg fortælle dig hvad der kan lade sig gøre og ikke gøre.

Henning Larsen
www.opti-web.dk

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:28

drop omgående ideen om selv at hoste din hjemmeside, hos Meebox http://meebox.net/webhoteller/billigt-webhotel koste det 2kr at komme igang, og du kan ikke engang tælle til ½ før det koste mere end 2 kr.

Ang. hjemmesiden er der vist kune at kigge sig om efter en template som er nem at gå videre med, og så efterfølgende se om der kan findes nogle moduler som kan opfylde dine krav, eller du kan tilpasse nemt!

Det er hverken nemt, billigt eller hurtigt at få lavet en hjemmeside ikke engang hvis du laver det selv!

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 12:56

Hej Søren,

Ud fra det krav koster der mindst 5-6 dage arbejder, ja selv med færdiglavet CMS som Joomla og Wordpress.

Som iværksætter så det IKKE er gratis at lave noget selv, dine tide er dine penge. Hvis du mene at du kan inkassere 200 kr. i timer og en programmør der koster 500 kr. i timer så kan du lave selv. Bare du kan lave lige så godt.

Der findes nogle nystart virksomhed som ville gerne have reference som kan lave til billigt pris. Kig evt. i sektionen Jeg har en gode tilbud til dig .. måske der er noget at hente.

Held og Lykke med hjemmesiden :)

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)