Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Getdirty.dk - Danmarks Sexshop - MERE SALG TAK ;)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer.

I plejer at være meget behjælpelige, derfor spørger jeg jer til råds.

Jeg har mange besøgende i webshoppen og også en del salg.

MEN! kigger jeg på statestik over glemte kurve, ser det skidt ud.

Jeg har utrolig mange glemte kurve, Det er her jeg godt kunne bruge jeres hjælp

Hvorfor bliver handlen ikke afsluttet?

ting som er sat igang: mastercard og andre udelandsbetalinger er på vej.

Bedre info omkring anymitet er på vej.

Jeg vil meget gerne høre hvad jeres mening til shoppen generalt er.

Jeg er åben overfor forbedringer, gode ideer og forslag.

Hvis i vil "PRØVE" at lave et komplet køb skriver i bare "AMINO" i kommentar og ordren vil dermed blive sletter efterfølgende.

På forhånd tak.

Jeg håber i har lidt kritik til mig :)

Vh Steven Jacobsen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 18:28

Hej Steven

jeg har lavet:
Ordre Nummer: 346

Men jeg ser intet galt i tjek ud forløbet, det er muligt at tjekke ud, uden at oprette en bruger som er meget godt.

Det går stærkt og du har en pæn hjemmeside.

Så desværre har jeg ikke nogle guldkorn til hvorfor folk ikke gennemfører købet.

Held og lykke med shoppen
Simon Schmidt

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Feb 10
Skrevet kl. 18:30

Hej Simon.

TAk for fordi du kiggede på det :)

Ordren er slettet..

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:34

Hej Steven.

Det er et rigtigt kedeligt sted "Næste" ligger, jeg er "hardcore" webshopper og jeg trykkede på den flotte knap som sagde at nu skulle jeg trykke der for at komme videre.

Jeg ville lave området til knapper på samme måde som nu, men med "Indkøbskurv" og "Til kassen" istedet og smide "Næste" og "Tilbage" ned i bunden af siden.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Feb 10
Skrevet kl. 18:37

Hej MP.

Det vil jeg tage et kig på, tak!

Der er mulighed for at bestille uden oprettelse af konto ?

Vh Steven

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:49
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

jeg synes siden ser okay ud alle kan jo ikke have  ligså mange ordre som den som ligger nummer 1 på google

men med kun 9 links til siden og pagerank , kan man ikke forvente alverden , så ud og videre formidle dit produkt og lav branches bedste hjemmesiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan i hvertfald godt optimere dit check-out flow set fra dine kunders synspunkt.

Kurven skal fremhæves - Evt med en grøn knap

Nå men jeg finder kurven og trykker mig ind.
Og får siden "Hvad er der i min kurv" så står der:

"Du skal logge ind, for at se dine fragt betingelser"

Det kan du satanedme tro jeg ikke skal!

Nå jeg trykker videre til kassen.

Nå så jeg skal logge ind - Sæt den nederste mulighed "Jeg ønsker ikke at oprette konto" op som nummer 1 og som default

Jeg trykker videre igen

Først nu skal jeg indtaste mine informationer - Her ville det være smart at sætte et billede ind med "100% Diskretion" (men det lyder til at du arbejder på det. Det skal i hvertfald stå på forsiden, men også her!)

Hvad skal du bruge min email til?
Hvad skal du bruge mit telefonnummer til?

Jeg trykker videre

Nu kan jeg se det jeg lige har indtastet, hvad skal jeg bruge det til? Og kommentar feltet om på samme side som mine informationer

Jeg trykker videre

Nu skal jeg angive hvordan jeg vil betale, men jeg kan ikke betale her? Det svare lidt til at der står en medarbejder nede i fakta før kassen, og spørger "Hvordan vil du betale i denne kasse?"

Og igen et kommentarfelt?

Jeg trykker videre

Bare lige for at være sikker, så skal jeg bekræfte alt overstående igen?

Jeg trykker videre igen

Jubii endelig kan jeg betale, og jeg kan se udgangen.

Når jeg har lagt varen i kurven, så skal jeg klikke mig videre SYV gange, førend jeg kan se udgangen. Derudover støder jeg på en masse forhindringer på vejen ud. Det er simpelthen for meget!

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 18:51

Mikael christiansen:

jeg synes siden ser okay ud alle kan jo ikke have  ligså mange ordre som den som ligger nummer 1 på google

men med kun 9 links til siden og pagerank , kan man ikke forvente alverden , så ud og videre formidle dit produkt og lav branches bedste hjemmesiden

Hvad har overstående med at trådstarteren ønsker bud på hvorfor folk sætter kurven, uden at gå igennem kassen?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:54

Mark MK:

Mikael christiansen:

Hvad har overstående med at trådstarteren ønsker bud på hvorfor folk sætter kurven, uden at gå igennem kassen?

så slem er siden heller ikke efter min mening , noget kan gøres , men det er overdrevet at alt kommer bare ved små ændringer , men tit tror folk at , alt ligger i grafik , tit er det også besøgene der mangles

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 18:58

Mikael christiansen:

Mark MK:

Mikael christiansen:

så slem er siden heller ikke efter min mening , noget kan gøres , men det er overdrevet at alt kommer bare ved små ændringer , men tit tror folk at , alt ligger i grafik , tit er det også besøgene der mangles

Mikael, han har ikke skrevet at han mangler besøgende. Han skriver at dem der besøger ham, ikke køber noget. FORDI at de lader deres kurv stå.

Så hjælper backlinks ikke noget, jo det kan give mere salg i længden. Men det hjælper ikke på de kunder der efterlader en kurv.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)