Hej Adele.
Jeg syntes du skal få lavet et nyt logo med dit navn. Det ser meget gammeldags ud det der er der nu.
Er siden lavet i frontpage? Troede det var uddød 
Jeg blev lidt skuffet da jeg trykkede på bordplader, og der kun kunne bestilles prøver af bordplader
Din menuoversigt på forsiden er ret presset sammen. Måske en millimeter mere luft kan gøre tricket 
Der bør nok ikke stå "køb nu" på dine knapper, når man bare bliver ledt et andet sted hen, hvor man bliver ret meget forvirret over, at man pludselig ikke kan gøre så meget mere, ud over at man kan prøve at klikke på billedet, og så først dér, kan man "ligge i kurv"
Du vælger at skilte med vejl. udsalgspriser. Hvorfor er der så ingen rabat at få nogen steder? Det ser ikke godt ud at man kan spare 0,-kr. 
Er det "saml selv"?? Der står intet om saml selv. Men for neden ved produktet, er der en samlevejledning!??? Hvaaaa....?
Der er en del stavefejl på siden. Få dem rettet. Mange tænker at det er useriøst og gider ikke handle med en, som ikke kan stave.
Inde under Corian bordplader, står der: Vi kan kontaktes på følgende måder: (og så ikke mere)??? Hvordan kan man kontakte Jer? Skriv det dér. 
Når man ligger noget i kurven, skriver den bare: 1 vare i kurven - 2 varer i kurven... osv. Det er meget rart at kunne se om det virkelig er det man trykker på, som havner i kurven!
Hvad menes der med dette:
Risikoen for varerne
Risikoen for varer købt i Ablkøkkenogbad.dk overgår til dig som forbruger på
leveringstidspunktet.
Det kan nok afskrække nogle kunder 
Der er et uheldigt link i dine Vilkår, under "pris og betaling" http://www.
Og stavefejl i "kreditkort" samt "Nordea" 
Hvis du ikke selv er så god til Dansk, så få en ven eller venninde til at gå siden igennem, eller en professionel.
Jeg kunne også godt bruge nogle brødkrummer på din side.
Det ser ud til du ved lidt om sidetitler. Men du udnytter dem ikke godt nok, på alle sider. Det kan gøres lidt bedre 
Lav også gerne lidt indtern linkbuilding på din side, til de vigtigste sider.
Jeg håber du kan bruge mine råd
Venlig hilsen
Michael Haahr