Joke it er et vittigheds app med masser god underholdning. Brug appen
når du venter på bussen, toget, ved frisøren eller hvor du lige mangler
et pusterum og et smil på læben.
Funktioner: - Alle vittigheder kan læses uden internet forbindelse - Upload vittigheder til din Facebook væg - Deling af vittighederne via SMS - Deling af vittighederne via E-Mail (Hvis der ikke er opsat e-mail på enheden sendes den via vores servere) - Kopier vittighederne - Se andres bedømmelser - Bedøm de vittigheder, der er i appen - Indsend en vittighed til appen - Der kommer løbende nye vittigheder
Efter det så skulle du gerne få flere download.
Går ind på det andre forum start en tråd og præsenter din App på sammen måde, jeg tror gerne der ville kommer flere.
Grunden til jeg ikke gjorde det var for ikke at lave det til en reklame,
Men tak for tippet, der er så vidt jeg ved meget få forumer hvor det er "ok" at lave en reklame for sig selv på den måde, måske bare mig der er de forkerte steder:)
Forstå mig ret, jeg gider helle ikke gå ind på et forum hvor der er fyldt med reklame indlæg. Dog ser jeg ikke noget galt i at du præsenter Amino'er for et gratis app som du har brugt masse tid på udviklet.
Da vi allesammen har et måle som vi gå efter. Mange har måske lige fået deres hjemmeside online, deres webshop redesignet ... Du har bare en app som du lige har lavet færdigt :)
Jeg ser at mange har lavet en lille hjemmeside om deres app, lidt banner reklame som trækker bruger til.
Lars: Det er desværre ikke særlig nemt at sælge en iPhone app, i modsætning til hvad mange tror. Der er SÅ mange apps, at folk ikke bare "finder den". Når du samtidig får et salg er det ofte 6-12kr (og 0kr i dit tilfælde hvis den er gratis?), hvilket selvfølgelig er en ret uheldig spiral.
Mit råd er:
Presse meddelelser (jeg fik 1-2 artikler med min app "The Game Wing")
Tilføj på program kataloger (søg efter iPhone fan sider med apps)
Få den ud til så mange fra et land på EN gang.. Når du først rammer top 50-100 så spiker dit salg enormt (det oplevede jeg, da jeg lå i top 70 under danske i et par dage.. der spiker salget enormt)