Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal et klistermærke til vinduet koste? (København)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Vi søger en pris på et klistermærke med tryk, til et af vores vinduer.

Jeg tror ikke det hedder klistermærke i fagsprog, men jeg kender ikke de rigtige udtryk :o)

Det skal ikke være gennemsigtigt, og printet på det skal være i 2 farver. Vi leverer trykklar fil.

Det er meningen at det helst skal blive siddende i nogle år, så det skal også tages med i betragtning.

Størrelsen er 281 cm i højden, og 106,5 cm i bredden.

Skyd bare løs, hvis der er nogle spørgsmål :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at tage et kig på denne udregner:
http://www.mediamouse.dk/Produktion-klister_kalkulator.htm
(har selv gemt linket, fordi jeg regner med at skulle bruge noget lignende i år)

Tilføjelse: Nu tjekkede jeg lige med dine mål, og de er for store til at få en automatisk udregning. Så den er ikke til meget  hjælp, beklager.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:30

Tak for begge forslag.

Jeg glemte selvfølgelig også at nævne, at vi ikke er gør-det-selv folk, når det kommer til vinduesklæb.

Så vi har brug for en samlet løsning med en lille smule sparring, print, nedtagning af eksisterende klistermærke og opsætning af et andet.

Men det ser ud som om, vi kommer til at lede udenfor Amino :o)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:39

igang:

Tak for begge forslag.

Jeg glemte selvfølgelig også at nævne, at vi ikke er gør-det-selv folk, når det kommer til vinduesklæb.

Så vi har brug for en samlet løsning med en lille smule sparring, print, nedtagning af eksisterende klistermærke og opsætning af et andet.

Men det ser ud som om, vi kommer til at lede udenfor Amino :o)

Folieknivens "One-way" ser da ud til at være ganske nemt, måske man skal være et par ekstra hænder til den størelse. Jeg har selv planer om at købe et derinde, og der står at der ikke kommer luftbobler da der er de små huller i. Jeg har set det på min gamle arbejdsplads, og det ser sindsyg godt ud udefra!

Aftagningen af det gamle er vel bare en kniv ind imellem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47

Hvor i landet?

Tjek evt. www.xpl.dk - de skærer sådan noget vindues folie. Jeg har selv brugt dem flere gange.

MVH

Thomas

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 21:11

Hvor i landet skal det bruges ? er leveringsdygtig i hvad du mangler og kan også montere men det er nemt at gøre - har lavet en brugbar skabelon/beskrivelse til opsætning spm er en sikker vinder 

Kennbo.grafik@gmail.com

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Ørbæk
Tilmeldt 8. Dec 06
Indlæg ialt: 107
Fra  Foliekniven.dk Skrevet kl. 21:27

Tak for henvisningen :O)

Ja, det er korrekt at vi laver en del folier til vinduer. Især one-way vision er meget nem at montere, fordi den er perforeret. Den anden type monteres med sæbevand, og med en skraber til at skrabe vandet væk igen. 

Mht. at fjerne den gamle folie, kan man lette arbejdet ved at varme vinduet forsigtigt op, men der er altid en risiko for at vinduet springer, hvis der er en lille skade eller en fejl i vinduet. 

Når folien er fjernet,sidder der formentlig noget lim tilbage. Det fjerner man ved at spøjte sæbevand på vinduet og skrabe det af med en glas-skraber. (Husk at bruge er frisk skarpt blad.)

Alting er nemt, når bare man ved hvordan, men jeg kan godt forstå at man kan være lidt tilbageholdende. Det er trods alt heller ikke gratis at købe en ny folie..

Jeg kender en del folk omkring i landet der kan hjælpe med montagen, mod almindelig time betaling. (Prisen afhænger lidt af hvem og hvor det er, og er egentlig ikke noget jeg blander mig i :O)

Foliekniven.dk -FolieKlistermærker, Bannere, messeudstyr mm.
Nem og hurtig online bestilling.. 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:32

Så kom der pludselig mange svar :o)

Det er helt udelukket at vi selv roder med det. Jeg har set resultatet når vi sætter de mindre klistermærker på ruden, så jeg tør slet ikke tænke på hvordan resultatet bliver i den størrelse..

Butikken ligger i København, og jeg kan se det tilsyneladende ikke er der Aminoer med de kompetencer holder til.

Tak for svarene. Jeg tager kontakt til jer vi PB og mail.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)