Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten.

Jeg vil lige fortælle, at vi på et tidspunkt bliver en slags kolleger i branchen og at grunden til, at jeg ikke har tilbudt at gå dybere ind i at din AdWords markedsføring er, at jeg så vil være inhabil.

Mvh, Christian

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 11:49
Hej igen jeg har lige 3 spørgsmål om AdWords.

første spørgsmål lyder:

hvis vi siger der er 10.000 besøgende på ens side plejer man så ikke at sige at 1 for hver 100 besøgende bliver kunde?

Der er selvfølgelig mange ting der spiller ind men skal man ikke gå ud fra det regnestykke?

andet spørgsmål:

Er det ikke altid en god ide at vise at man modtager kredit kort på sin side?

Har lagt mærke til at en del af mine konkurenter ikke viser det på forsiden.

sidste spørgsmål.

Hvis man bruger 10.000kr på AdWords pr måned kan man så ikke komme ud for at de 10.000kr bliver brugt op på f.eks 15 dage og jeg så resten af måneden ikke vil få kunder via AdWords eller kan google gøre så man har kunder hele måneden ved at den ved man har et vist beløb om dagen så det rækker til en hel måned?

Håber på nogle fine svar.

mvh

Morten

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 12:32
Hej Morten

1) 1% er en udmærket tommelfingerregel, men hvis du optimerer websiderne til AdWords søgeordene, så er der gode muligheder for at komme højere op. (F.eks: Jeg søger på "traktor" -> finder din annonce, hvor der står "traktorer sælges/byttes" -> Klikker på annoncen -> Kommer ind på selve den side, hvor traktorer sælges og byttes.)

2) PBS kræver, at man viser deres dankort-logo på alle sider på websitet, hvis man kan betale med dankort i butikken.

3) Google omregner max. beløbet pr. måned til et max. beløb pr. dag. Du kan også sætte Google til at administrere beløbet med Google Budget Optimizer; det gør de efter mine erfaringer ret forsigtigt, så de første måneder efter at det er sat i gang, kan du komme til kun at bruge halvdelen af det, der er budgetteret med.

Hvis du har et højt beløb pr. klik og et lavt beløb pr. dag, kan du risikere, at alle dine annoncer bliver vist om formiddagen, men der er indstillinger i AdWords, der gør det muligt, at smøre annoncerne ud over hele dagen. Hvis du ikke gider at annoncere i weekenden, er der også indstillinger til det; så bliver beløbet højere de øvrige dage.

Kristian

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:39
Verdens bedste shop system

Her kan du svar på alle dine spørgsmål: http://my.dubli.com/871

vh

Walther Richter

40164115

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 13:08
Til Golf5.

Morten/Industribasen spurgte om hjælp til Adwords, så jeg tror ikke du opnår andet end at sætte Dubli og dig selv i et endnu dårligere lys med dit indlæg.

Tina

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)