Hej igen Thomas, Det jeg egentlig godt kunne tænke mig at vide, er om de ikke har gjort det de skulle i første omgang, altså frigive og lave de ting om som du skrevt til mig i første omgang, for det har jeg betalt dem for. Derefter kunne jeg godt tænke mig et tilbud på hvad du kan gøre for at optimere siden, altså via søgeord osv. Charlotte |
Hvad koster det - og hvem kan?
Finkena
Der er også stadig JavaScript og CSS kode skrevet direkte ind i HTML sourcen. Du skal nok spørge dem hvad de helt præcist har ændret. Jeg kan ikke ændre i din kode når du har sådan en hostet løsning hos nogle, hvor der er en løsning du lejer. Der er det kun udbyderen som har adgang til sourcen. Dvs. jeg kan kun råde og vejlede dig, men ikke lave selve ændringerne. Så optimering på selve siden kan jeg kun tilbyde at vejlede omkring og evt. tage dialogen med udbyderen, men det er dem og kun dem som har adgang til at ændre det i dit system. Jeg sender min e-mail til dig på en PM her inde, så kan du kontakte mig den vej igennem omkring ovenstående, hvis du har lyst. |