|
Hej Aminoer, Hvornår har I mest travlt? Er det om morgenen, middagen, aftenen eller natten? Hvilken ugedag er værst? Omvendt - hvornår er der mest stille? Tid på dagen, ugen året? |
Hvornår har du mest travlt?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Men det har nu ikke noget med travlhed at gøre, bare generelt. Som freelancer på længerevarende kontrakt sidder jeg hos kunden som en anden ansat og travlheden er derfor præget af opgaver. Det kan ikke henføres til bestemte tidspunkter. |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
|
Hej Martin Jeg har altid mest travlt i sidste øjeblik!! ![]() Derudover er der generelt mest travlt om eftermiddagen, tirsdag, inden sommerferien, i sommerferien og op til julen. Ofte har jeg også travlt når andre holder ferie. Der er mest stille om morgenen, mandag, og i januar og februar. Med venlig hilsen Ronni |
|
Der er dog mere stille i industriferier - men ikke meget. Aftener og weekender bruges på at følge op på alt det, som kunder har ringet om i løbet af ugen. De fleste kunder kender dog ikke til konceptet "at holde fri", hvilket jeg så må indordne mig under. Jeg modtager opkald både kl. 6 om morgenen og kl. 23 om aftenen. Det ligger mest stille mellem kl. 01.00 og 04.00 :-P Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
|
|
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Bliv gratis medlem