Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner Webprogramør søges

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil sige at jeg har opgivet lidt her på amino... Lagde ud med vi ledte efter en partner som var programør.... Der fik jeg lidt over 30 PM fra programører der ville lave siden for alt imellem 15000 til 100.000kr.

For et par dage siden var der en programør der kontaktet mig. at han gerne ville lave siden, men det kom frem at han ville lave det hele om.

så ved da ikke rigtigt om jeg snart tør at kikke efter en programør/ partner her på amino...

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DT Hansen (HR & FRU HANSEN):

Vil sige at jeg har opgivet lidt her på amino... Lagde ud med vi ledte efter en partner som var programør.... Der fik jeg lidt over 30 PM fra programører der ville lave siden for alt imellem 15000 til 100.000kr.

For et par dage siden var der en programør der kontaktet mig. at han gerne ville lave siden, men det kom frem at han ville lave det hele om.

så ved da ikke rigtigt om jeg snart tør at kikke efter en programør/ partner her på amino...

Dygtige programmøre sidder ikke bare og venter på projekter, derfor er det svært at få nogle af de tunge drenge til at kaste sig ud i sådanne projekter - da de vil tjene penge.

Vil anbefale jer evt at finde en investeringspartner, som vil være med til at investere penge i projektet, og at i så kan betale en programmør :)

Håber det hjælper dig!

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 12:41

Jannik Hansen:

Vil anbefale jer evt at finde en investeringspartner, som vil være med til at investere penge i projektet, og at i så kan betale en programmør :)

Har ledt efter investor, men lige så snart der snakkes Erotik bakker de ud...

Så ved ikke om jeg skal prøve igen det kunne være

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33

Hej,

Hvad tilbyder i en evt. partner - udover at få lov til at lave jeres hjemmeside færdig?

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:52

Kim Bang:

Hej,

Hvad tilbyder i en evt. partner - udover at få lov til at lave jeres hjemmeside færdig?

Med venlig hilsen
Kim Bang

Samme spørgsmål herfra. Jeg kunne måske være interesseret i at blive partner.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)