Hej med jer! Jeg er ny herinde, og håber derfor at jeg skriver det rigtige sted! Jeg har webshoppen www.k-smykker.dk, og vil gerne sælge den. Spørgsmålet er bare - hvad er den værd?! Shoppen har eksisteret siden foråret 2005 og har en del faste kunder. Jeg er autodidakt smykkedesigner, og har derfor selv lavet smykkerne på shoppen. Fakta: Omsætning i 2006 (kun via webshoppen): Ca. kr. 40.000.- Antal tilmeldte til nyhedsmail pr. dags dato: 218. Heraf er kun få familie og venner. Antal klik pr. måned: 8.000 – 10.000. Webshoppen er en Scannet løsning – enkel at bruge. Pris pr. mdr. kr. 400,- + moms. Webshoppen er tilmeldt Forbrugsforeningen, ENGODSAG og Partner-Ads. Dvs. provisionsbaseret markedsføring. Betalingsmetoder: Dankort, de udenlandske kort, Nordeas e-betaling og alm. Bankindbetaling. Prisen skal inkludere Goodwill, domænet www.k-smykker.dk, smykke-varelageret, leverendørkontakter og selve webshoppen. Jeg kan desuden formidle kontakt til den designer som har designet visitkort og logo. Med venlig hilsen Henriette Kaae. |