Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værdien af min smykkewebshop?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer!

Jeg er ny herinde, og håber derfor at jeg skriver det rigtige sted!

Jeg har webshoppen www.k-smykker.dk, og vil gerne sælge den. Spørgsmålet er bare - hvad er den værd?!

Shoppen har eksisteret siden foråret 2005 og har en del faste kunder.

Jeg er autodidakt smykkedesigner, og har derfor selv lavet smykkerne på shoppen.

Fakta:

Omsætning i 2006 (kun via webshoppen): Ca. kr. 40.000.-

Antal tilmeldte til nyhedsmail pr. dags dato: 218. Heraf er kun få familie og venner.

Antal klik pr. måned: 8.000 – 10.000.

Webshoppen er en Scannet løsning – enkel at bruge. Pris pr. mdr. kr. 400,- + moms.

Webshoppen er tilmeldt Forbrugsforeningen, ENGODSAG og Partner-Ads. Dvs. provisionsbaseret markedsføring.

Betalingsmetoder: Dankort, de udenlandske kort, Nordeas e-betaling og alm. Bankindbetaling.

Prisen skal inkludere Goodwill, domænet www.k-smykker.dk, smykke-varelageret, leverendørkontakter og selve webshoppen. Jeg kan desuden formidle kontakt til den designer som har designet visitkort og logo.

Med venlig hilsen

Henriette Kaae.

Fra Tune
Tilmeldt 11. Jan 07
Indlæg ialt: 77
Fra  Whisky Tastings and Tours Skrevet kl. 11:47
3 x omsætning plus varelager. Sådan cirka
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:55
Hej Henriette

Hvor meget har du brugt på AdWords og anden annoncering i 2006 (ud over de tilmeldte forbrugerforeninger)?

Mvh, Christian

Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:33
Hej Christian

Jeg brugte vist kun 300,- inkl. moms på Adwords, 399,- + moms på kvindeportal for et banner for et helt år, og 750,- + moms på ENGODSAG for 3 kvartaler. (Det er først fornyligt at jeg ikke betaler markedsføringsbidrag for ENGODSAG).

Derudover har jeg et link på Nordeas Solotorv, da min shop er tilmeldt Nordeas e-betaling. Det koster vist 100,- pr. måned.

Mange af mine kunder er gengangere, og mange kender mig fra Designer Forum hvor jeg har solgt smykker flere gange, og en del via Google. Jeg har vist pagerank 3/10.

Men noget af det vigtigste det er altså nyhedsbrevet. Der er jo ca. 175 potentielle kunder som får det. 

Jeg brugte som sagt ikke meget i 2006. Men jeg brugte rigtig meget som nystartet i 2005!!

Med venlig hilsen

Henriette

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:35
Dato: 27-02-2007 11:47:02
Forfatter: MT9
3 x omsætning plus varelager. Sådan cirka

Den holder bare slet ikke, du skal tænke på at ud af de 40.000 kr. skal der jo også betales for materialerne til smykkerne, altså er overskudet når alt er betalt, måske 10.000 kr. det vil sige at det vil tage 12 år.. før man begynder at tjene penge,,, den med de gange 3 kan ikke bruges til webshops,,, men til portaler osv, som ikke har en store "udgifter" til produktet..

dette er selvfølgelig bare min opfattelse..

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:05
Hej Henriette,

I princippet er shoppen ingenting værd...

Altså medmindre du vil fortsætte med at lave smykkerne, og så sælge dem til den person der køber shoppen. For uden dine smykker er der jo ikke så meget tilbage ud over en shop som er tilrettet minimalt.

Så skal vi vurderer prisen på grisen skal du oplyse om du fortsat vil levere smykkerne til den kommende ejer. Ja, jeg vil faktisk gå så langt som til at sige, at der skal følge en leverancegaranti med!

mvh Carsten
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 15:15
Har du sådan et nyhedssystem, hvor du kan se hvor mange der åbner dine nyhedsbreve?

Det skal lige siges, at udaf de næsten 1000 tilmeldte jeg har til mit nyhedsbrev, er der kun omkring 200 der rent faktisk åbner nyhedsbrevet.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)