Hej, jeg er ved at lave en webshop og kunne godt bruge noget hjælp :)
det jeg søger er at lave det hele fra bunden. da jeg går på gymnasiet og ikke har et arbejde, har jeg naturligvis heller ikke råd til at fyre penge i diverse smarte løsninger, da det for det meste koster en formuge. jeg er god til design, photoshop osv. men ved ikke helt hvordan jeg skal komme i gang med at kode min hjemmeside. nogen der har erfaring med dette? tips, tricks, tutorials? al respons er velkommen :) på forhånd tak |
Du kunne overveje at få en webshop fra DanDomain, det er billige og du kommer hurtigt i gang. Du kan tilpasse DanDomain shop "within reason" design / layout wise.
På den måde kan du komme i gang for nogle få hundrede DKK per måned.
Alternativ er at du får f.eks en Magentoshop, den koster hos Magentohotel DKK 1100 per år + betalingsgateway. Du kan så selv tilpasse shoppen's layout efterhånden som du bliver dygtigere til at kode HTML. Den store fordel ved Mangento er, at du selv kan lave ændringer og du kan installerer de moduler du vil uden ekstraomkostninger (hvis modulerne er gratis) og du kan selv udvikle moduler til eget brug. Det er ofte ikke muligt med proprietære shops.