Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres første webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer!

Jeg er startet helt ny i dette game, og har stadig min første opstart til gode. Er dog tit støt på, at folk råder en til at oprette i web shop i starten, da det er noget som alle kan finde ud af, og som er let at køre.

Dog kommer jeg så til at tænke på, hvad i hulen man skulle sælge på sådan en side. Så derfor vil jeg gerne høre jer omkring, hvad det første i solgte i begyndelsen af jeres "karriere"?

Fortsat god dag / nat til dem som er ved at trække dynen over sig!

Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 11:05

Jeg solgte Karpegrej på Karpegrej.dk :-) Vi var den første butik med fiskegrej til karper på nettet, og vi solgte temmelig meget. Men det gik ikke mellem os to stiftere, og derfor så gik det i sig selv. Men jeg kan godt se at vi skulle have blevet ved - nu er der rigtig mange der gør det samme....

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 11:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg solgte kondomer & glidecreme (og gør det stadig). Men har også fundet ud af at ikke alle bruger kondom og hvad sker der så? Så får man børn. -Så derfor er jeg begyndt at sælge soltøj til børn.

Held og lykke med din webshop - det er super sjovt at være e-købmand.

Bedste hilsner

Morten

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 11:21

Men hvordan begyndte i så hele det ræs med at indkøbe varer osv? Hvordan fik i startkapitalen til det, eller købte i bare når i fik en ordre? Hvem var jeres grossist?

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 11:21

Jeg solgte Byggematerialer og gør det stadig, det er super sjovt og der kommer nye materialer til hele tiden. Find noget du syntes er sjovt og som der er en udvikling og et marked for, så skal det nok gå Smile

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:22

Morten Vadskær:

Jeg solgte kondomer & glidecreme (og gør det stadig). Men har også fundet ud af at ikke alle bruger kondom og hvad sker der så? Så får man børn. -Så derfor er jeg begyndt at sælge soltøj til børn.

Held og lykke med din webshop - det er super sjovt at være e-købmand.

Bedste hilsner

Morten

Genialt! :D

Kristian Ole Rørbye

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 11:32

Sander:

Men hvordan begyndte i så hele det ræs med at indkøbe varer osv? Hvordan fik i startkapitalen til det, eller købte i bare når i fik en ordre? Hvem var jeres grossist?

Vi havde ikke den store startkapital, men formåede alligevel at købe hjem direkte fra de udenlandske selskaber. Så vi blev den danske grossist på varerne. Vi havde tre primære leverandører, og det kørte bare derudaf. Men da vi ikke havde en voldsom kapital, så måtte vi jo købe nogle flere gange, og det fordyrrer jo selvfølgelig det hele. Og gør det temmelig udfordrende - men det var sjovt :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 11:43

xxx

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 11:49

Vi havde heller ikke den store startkapital, men kom i gang for 34.000,- (vi kodede selv webshoppen) så de 34.000,- var til hosting, PBS og køb af varelager. Vores filosofi er at folk gerne vil have varerne med det samme, så vi har alting på lager. Var det noget dyrere varer som f.eks. lamper, så synes jeg det er helt okay at vente et par dage (og dermed kan man bestille sine varer hjem først).

Man er nødt til at have lidt at starte op med (det koster penge at tjene penge) - men helt overordnet synes jeg, at 34.000,- er en billig måde at blive selvstændig på.

Bedste hilsner

Morten

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:14

Jeg startede min webshop der solgte søbolde for godt og vel to år siden. For ca. 1 år siden fik den så et redesign og optimering på alle leder og kanter, samt PBS osv.

Nu har jeg så også udvidet med fx. Golf handsker, så navnet 'billige golfbolde.dk' er ikke længere det mest optimale.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)