Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min magento webshop til Tex-tryk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sååååådannnn :) ny er min side til Tex-tryk endelig online :) 

Jeg ved godt der er lidt ting der skal rettes til :) men jeg har virkelig brug for jeres hjælp til at finde alle de dumme fejl som desværre nok er at finde :) 

Men kom med jeres ideer og kritik og jeg vil gøre mit bedste for at efter leve det :) 

Hvis der er nogen der har noget at sige omkring SEO er dette virkelig velkommen :) 

Gælder mig til at høre hvad i har at sige til sitet 

Rigtig god aften Danmark :) 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra København N
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:07

Hej Thomas

Det ski en pæn side synes jeg.

Her er dog et par ting jeg faldt over.

• Til højre for Facebook logo står der "Vi som dig. Følg os på Facebook for tilbud" Hvad skal det der "Vi som dig" http://tex-tryk.dk/emblemer/navnemarker
  • Skal "navne mærker" ikke staves som et ord? Det mener google i det mindste?
  • Jeg får en 404 på dette link: http://tex-tryk.dk/emblem/
  • Der er ikke nogen produkter, som matcher udvælgelsen. Vi hos Tex tilbyder mange forskellige løsninger inden for Studietrøjer,Efterskoletrøjer, Skoletrøjer, Studieturstrøjer, Årstrøjer, Klassetrøjer og meget mere. Skal alle trøje typerne ikke bare staves uden stort bogstav.
  • Min latinske er lidt rusten ;o) http://tex-tryk.dk/om-tex-tryk/  Hvad med google kortet. Det viser et sted i bushen Australien.
  • Den røde FAQ pop up skal rettes i menuerne.

Mvh Mikkel.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 21:24

Takker Mikkel :) Jeg skriver dette på min to do liste :)

Og tak for roser !

Fra København N
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:25

You're welcome

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 22:35

Hej.

1) Jeg ved ikke rigtig hvad det lige hedder, men oppe i topbeskrivelse har du stadig magento-logoet, måske du skal overveje at udskrifte dette?

2) Du bruger blå-skrift på shoppen, men dine links i teksten bliver sort, hvilket jeg synes ser lidt mærkeligt ud.

3) Du bruger forskellige skrifttyper bl.a. Arial, Arvo og Calibri ?

4) fejllinks f.eks. emblemer -> rygmærker

Lidt hvad jeg fandt på 5 min. 

Vh Casper :)

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 23:29
Hej C

Jeg vil smide det på min så snart lange liste :) men en ting af gangen så skal det nok blive færdig :)

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 11:56

Casper:
1) Jeg ved ikke rigtig hvad det lige hedder, men oppe i topbeskrivelse har du stadig magento-logoet, måske du skal overveje at udskrifte dette?

Favicon :)

Generelt er det en rigtig flot og simpel webshop. Specielt den feature hvor man kan vælge farve på ens t-shirt synes jeg er rigtig lækker.

Et par ting du måske kunne overveje. Umiddelbart synes jeg ikke at menulinien i toppen er itutiv. Med andre ord tager det et stykke tid, før man finder ud af at indgangen til produkterne ligger under "beklædning". Før man opdager dette har man allerede trykket på (ligegyldige links) som "tryk på tøj", "broderi" & "emblemer".

Don't get me wrong. Men det første jeg ønsker at se når jeg lander på forsiden af en webshop er deres udvalg og prisniveau. 

På dine kategorisider og produktsider har du en menu i venstre side. En mulighed kunne være at sætte denne menu på forsiden. Dette vil både skabe overblik for brugeren samt hjælpe med din onsite SEO.

Det første man bliver mødt med når man rammer din side, er en pop-up hvor du fortæller at shoppen er ny etc. Jeg forstår godt din hensigt, men overvej om du måske ikke mister et par kunder på det!?

Men overordnet set, er det klart en webshop der ligger over middel. Tillykke med den :)

Dbh og god weekend.

Chris
Billige LED spots og LED pærer 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 12:16
Hej

Du har et dødt link på "Tilbud lige nu".

Ganske fin shop. Jeg bryder mig dog ikke om den røde bar, du har i bunden.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:30

Tak Chris 

Jeg vil helt sikkert gøre brug af dine råd :) 

Forsiden er lidt en tester :) da jeg ikke kun ønsker at gøre opmærksom på tøj men også vores main produkter som er tryk og broderi 

Seo :) ja det er det også en mand på det er der for det ikke er lavet men det kommer kan du tro :) 

Tro mig den popup er noget jeg har tænkt meget over :) men da siden har taget meget lang tid at lave og ikke er færdig mht betaling osv. syntes jeg ikke at være andet bekendt over for mine kunder. 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:32

Rasmus Thomsen:
Hej

Du har et dødt link på "Tilbud lige nu".

Ganske fin shop. Jeg bryder mig dog ikke om den røde bar, du har i bunden.

:) takker :) 

Igen den røde bar i bunden er noget som jeg har tænkt meget over :) Lad os nu sige der var et eller andet du ikke kunne finde ud af ville du så måske ikke syntes bedre om den ? 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)