Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks absolut mest spændende marketing/branding opgave!, - udfordring og muligheder af de HELT store

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

eBay i Danmark som er dem som købte Den Blå Avis, dba.dk samt Bilbasen står og har brug for Danmarks ubetinget bedste online/digital/B2B, B2C, sociale medier marketing chef, til ikke blot at varetage dagens udfordringer men være med på den spændende og meget udfordrene rejse som vi er på for fremtiden.

Vi søger en visionær, en strateg, en leder (team på 7 mand) en person som kan tegne hvor hvordan og med hvem at vi skal træde fremtiden i forbindelse med marketing.

Vi ser og ved at fremtiden betyder en sammensmeltning af platforme og at morgendagens forbrugere kommer til at lægge vægt på meget andet end det der bydes på idag. Dette hedder mobile apps, og localised marketing hvor eBay i fremtiden med stadig forankring i vore kerne produkter kommer til at spille en anderledes og mere udvidet ‘mægler rolle’

Vi har et forrygende udgangspunkt og vi har mange og store planer, som vi er ved at sætte igang.

Stilling er med base i enten København eller Aarhus (team sidder i Aarhus) og løn er omend ikke skyhøj så ganske OK.

Kender du nogen eller har ide om hvor og til hvem jeg kan henvende mig vil jeg meget gerne høre fra dig.

Hvis du mener at du enten gerne vil vide mere eller andet så venligst mail eller ring mig.

Jacob S. Madsen
Talent Acquisition Partner EMEA eBay classifieds group
Mobile: +44 (0)75 84 68 39 60 Mail jacob.madsen@ebay.com

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:47

Orv spændende!

Om fem år så er jeg klar ;-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:03

Hej Jacob

Det lyder som en rigtig spændende stilling.

Såfremt I ønsker ekstern hjælp, er du eller den nye leder der skal ansættes velkommen til at kontakte os for at få vores perspektiv på tingene.

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)