|
Hej derude,
Er så småt ved, at rydde op i de sidste mdr.s arbejde.. Så vil gerne tilbyde amino lidt billigere flash-bannere - i første omgang!
.swf filerne ses her
Det er mere eller mindre skitseringer/udkast til kunder, som har valgt dem fra i forbindelse med andre forslag til dem. Jeg har fjernet logoér, tekst, lidt ændringer i farveskalaerne m.m. - Så bla. derfor de ret ligegyldige tekster. Str. er ligeledes ændret til dette formål, men de kan selvfølgelig ændres til jeres/dit formål samt farvevalg, fonts etc. __________________________
Pris pr. banner vil umiddelbart være 300,- inkl. moms pr. stk. Og indebærer ændringer i form af : - Fonts - Str. - Evt. farve - Indsættelse af clicktag/hyperlink - Udskiftning af billede (Jeg fremskaffer dem ikke selv) - Ændring til .gif, .png, .jpeg...
Mvh Dennis Larsen
Kan kontaktes gennem PB eller dennis(A)partyineu.com Hvis der er interesse for ovenstående poster jeg gerne 13 bannere yderligere!? |
Giver den lige et aften bump! Og tilføjer, at ovenstående er til og med lørdag. Da nye opgaver tages op søndag..
Fortsat god aften..
Bliv gratis medlem