Jeg vil tillade mig, at give dig en smule feedback på du side ....... håber det er ok!
Hypnose er om noget hvor du som person også skal "sælges". Derfor vil jeg anbefale dig, at indsætte et billed af dig selv på siden, istedet for hende den kønne....(eller noget helt andet)
Jeg troede faktisk det var hende der var hyptonisør (blev lidt skuffet )
Mht til hypnose, så kan alle der kan tælle til 10 blive hypnotiseret. Hvis man ikke vil, så kan man ikke - basta. Ikke noget TV-fidus her. Man kan hjælpe mennesker med stort set alt der er fremkaldt af følelser, smertestillede behandlinger er dog ikke særligt smart, uden at der er set på klienten af en læge. En stor del af dem der gå i behandling er typisk lavt selvværd, rygestop, spiser for meget, flyskræk, osv. - Det man gør, er at man kommer i kontakt med underbevidstheden. Mange tror at man er helt væk - niksen biksen. Hvis jeg faldt død om ville folk falde i søvn eller vågne op. Man kan heller ikke side fast i hypnose. Typisk tager en behandling fra 2 - 3 gange.
For at komme på Google, er det ikke altid nok at du bare tilføjer dit link og så venter. Og META-tags betyder mindre i Google end indholdet på selve siden. Du har masser af tekst og gode meta-tags, så det er ikke der du skal forbedre. Google bruger en teknologi kaldet Pagerank, og hvis du ligger helt i bunden af den, kommer du bagerst i køen af sider, der skal indekseres. En effektiv måde at forbedre dine muligheder på Google (og de andre søgemaskiner) på, er at få nogle links til din side ud. Skriv et link i din signatur, som du gør nu, få andre folk din at linke til den, tag kontakt til andre websider om hypnose og få dem til at linke osv. Det kan hjælpe dig meget.
Jeg ved ikke hvor fra google jeg fik det link. Men nu vil jeg gøre som du siger.
Jeg kan love dig, at når det er tid til tryk mv. så skal jeg nok kontakte dig :-) og yes jeg fandt dig her på siden - du var blevet rost - det hjælper altid på forretningen :-)
Tak for din hjælp
hilsen
Søren
Jeg har tidligere rost Pbtryk.dk, så det kan være det var det indlæg du måske læste. Og rosen er givet ud med rigtig god samvittighed. Så kære hypnotisør... Jeg står inde for pbtryk.dk - en ganske helhjertet opgave kan du 100 % regne med fra Peter.
Tak for den med det sproglige, Det er rettet nu. Den er der ingen af min "korretører" der har fanget. Men jeg kan også hjælpe dig med at tage på :-).....
Jeg har ikke mulighed for at ændre i sidernes navne, da hele hjemmesiden er lavet i en skabelon hos Surftown.