Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvorfor kommer jeg ikke på google

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren

Jeg vil tillade mig, at give dig en smule feedback på du side ....... håber det er ok!

Hypnose er om noget hvor du som person også skal "sælges". Derfor vil jeg anbefale dig, at indsætte et billed af dig selv på siden, istedet for hende den kønne....(eller noget helt andet)

Jeg troede faktisk det var hende der var hyptonisør (blev lidt skuffet )

Eller rigtig flot side Søren

Tilmeldt 9. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:14
HTML er sgu da meget sjovt hva  

Mht til hypnose, så kan alle der kan tælle til 10 blive hypnotiseret. Hvis man ikke vil, så kan man ikke - basta.  Ikke noget TV-fidus her. Man kan hjælpe mennesker med stort set alt der er fremkaldt af følelser, smertestillede behandlinger er dog ikke særligt smart, uden at der er set på klienten af en læge. En stor del af dem der gå i behandling er typisk lavt selvværd, rygestop, spiser for meget, flyskræk, osv. - Det man gør, er at man kommer i kontakt med underbevidstheden. Mange tror at man er helt væk - niksen biksen. Hvis jeg faldt død om ville folk falde i søvn eller vågne op. Man kan heller ikke side fast i hypnose. Typisk tager en behandling fra 2 - 3 gange.

Hilsen

Søren

Tilmeldt 9. Nov 06
Skrevet kl. 00:19
Hej Kenneth

Billedet er på vej - jeg skal snart ha'' sat det ind. Men hun er lækker ikk!

Tak for ros''en. Den er nu bare sat op i en skabelon. Jeg er ikke HTML-mand - det rækker min tålmodighed ikke til.

Men GUUUD hvor kan man bruge meget tid på en hjemmeside hva?

Hilsen Søren

Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 01:25
Hej

For at komme på Google, er det ikke altid nok at du bare tilføjer dit link og så venter. Og META-tags betyder mindre i Google end indholdet på selve siden. Du har masser af tekst og gode meta-tags, så det er ikke der du skal forbedre. Google bruger en teknologi kaldet Pagerank, og hvis du ligger helt i bunden af den, kommer du bagerst i køen af sider, der skal indekseres. En effektiv måde at forbedre dine muligheder på Google (og de andre søgemaskiner) på, er at få nogle links til din side ud. Skriv et link i din signatur, som du gør nu, få andre folk din at linke til den, tag kontakt til andre websider om hypnose og få dem til at linke osv. Det kan hjælpe dig meget.

Tilmeldt 9. Nov 06
Skrevet kl. 01:34
Hej Codex

Tak for dit svar - jeg vil maile vennerne med links, så der kommer lidt gang i google.

hilsen

Søren

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 01:54
Dato: 26-02-2007 22:54:59 Forfatter: amagerhypnose.dk
Hej PB

Jeg ved ikke hvor fra google jeg fik det link. Men nu vil jeg gøre som du siger.

Jeg kan love dig, at når det er tid til tryk mv. så skal jeg nok kontakte dig :-) og yes jeg fandt dig her på siden - du var blevet rost - det hjælper altid på forretningen :-)

Tak for din hjælp

hilsen

Søren

Jeg har tidligere rost Pbtryk.dk, så det kan være det var det indlæg du måske læste. Og rosen er givet ud med rigtig god samvittighed. Så kære hypnotisør... Jeg står inde for pbtryk.dk - en ganske helhjertet opgave kan du 100 % regne med fra Peter.

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 08:54
En lille sproglig ting:

(http://www.amagerhypnose.dk/page_1162056721203.html)
Hvad kan behandles?
Svar: Rygestop, vægttab, ...

Hvis jeg bliver behandlet for rygestop begynder jeg så at ryge??
Hvis jeg bliver behandlet for væggtab tager jeg så på??

En anden SEO ide kunne være at give undersiderne nogle signende navne i stedet for page_113212312312312

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Tilmeldt 9. Nov 06
Skrevet kl. 09:38
Hej Lars

Tak for den med det sproglige, Det er rettet nu.  Den er der ingen af min "korretører" der har fanget. Men jeg kan også hjælpe dig med at tage på :-).....

Jeg har ikke mulighed for at ændre i sidernes navne, da hele hjemmesiden er lavet i en skabelon hos Surftown.

hilsen med tak

Søren

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)