Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl hos mig eller generelt?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra St julians, Malta
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har oplevet på det sidste at når jeg logger ind, åbner en tråd eller simpelt navigere rundt på amino.dk, så loader siden kun halvt!

Alle reklamer, menuer bliver vist men selve indholdet (debatten, bloggen osv) mangler, og eneste løsning er at trykke opdater indtil den loader ordentligt, kan sgatens ske 4-6 gange i træk før den loader ordentligt.

Er det kun hos mig eller er der andre der oplever samme problem?

Problemet for mit vedkommende opstod efter jeg oprettede denne profil, ja indrømmer at have haft en anden profil som jeg dog ikke har brugt i laaang tid og desuden er linket med en mail add som er blevet slettet. Så intet fusk der Stick out tongue

p.s problemet opstod igen igen da jeg skulle poste denne besked så håber den er postet rette sted.

Mvh

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:35

Hej Martin

Jeg oplever det 1 - 2 gange om dagen og det er hammer irriterende.
Jeg aner ikke hvad fejlen er, men vi arbejder på den og nogle andre irriterende småfejl.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:52

Fashion-Seller:

Martin der er også fejl, hvis man laver links med ankertekst... Noget i evt os lige skulle kigge på ;D

Ved det godt, det er rettet om nogle timer.

De bedste hilsner

Martin

Fra St julians, Malta
Tilmeldt 17. Mar 11
Skrevet kl. 10:13

ok altid noget det ikke kun er her hos mig Smile
Men oplever det faktisk næsten hver gang jeg navigere rundt, der er måske et par gange i løbet af dagen det virker fint.

En anden ting er mit profilnavn i toppen skifter imellem alm navn og brugernavn, ikke at det gør noget, man har lagt mærke til at den ikek loader samme indlæg fra debatten. Har lige været ude for at da der stod mit profil navn efter at have trykket opdater, viser den ikke de senest indlæg, kun dem som er postet en time før, altså seneste indlæg i debatten er ca en time gammelt, alt postet inden for den sidste time vises ikke.

mvh

Martin

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 10:40

Anvender du Firefox?

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 10:44

Jeg bruger firefox, og oplever det med en blank side næsten hver anden gang jeg navigerer rundt.
Til at starte med, var det nok at opdaterer siden en enkelt gang for at få det til at virke. Men nu skal der opdateres en 3-4 gange før siden bliver indlæst.

Men det giver selvfølgelig en masse annonce visninger, da de godt nok bliver vist :P

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 10:48

Vi er opmærksom på problemet og arbejder på det.

Det skyldes af Firefox af en eller anden årsager vælger at rendere siderne i det der hedder Quirks-mode som gør at selve indholdsrammen på siden bliver 0 pixels høj. Det bliver forhåbentligt snart løst.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra St julians, Malta
Tilmeldt 17. Mar 11
Skrevet kl. 10:53

Jacob Rohde:

Anvender du Firefox?

Ja

det med at der ikke blev vist indlæg den sidste time ændre sig også du har svaret mig: 03-23-2011 09:40 Surprise 

Det er som om den skifter mellem norm tid og 1 time bagud, er dog ikke klar over om det hænger sammen med om der bliver loadet med henholdsvis profil - rigtig navn.

Fra St julians, Malta
Tilmeldt 17. Mar 11
Skrevet kl. 10:55

Jacob Rohde:

Vi er opmærksom på problemet og arbejder på det.

Det skyldes af Firefox af en eller anden årsager vælger at rendere siderne i det der hedder Quirks-mode som gør at selve indholdsrammen på siden bliver 0 pixels høj. Det bliver forhåbentligt snart løst.

Ok ser frem til det Wink

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)