Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Plus = Chocolade?!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 8 person

Angående den reklamemail jeg lige har fået fra/for Amino Plus...

"Det viser at vi ikke har været gode nok til at forklare dig alle fordelene omkring Amino Plus..."

"...For at bevise over for dig at Amino Plus er et stort aktiv for dig og din forretning, har vi lavet et kanon tilbud..."

"...Du får Amino Plus i en måned samt et chokoladegavekort fra Peter Beier..."

Hvad i himlens navn har chocolade med Amino Plus at gøre? Hvordan beviser chocoladen at Amino Plus er et stort aktiv for mig??

Hvordan kan I starte en mail med at sige at I ikke har forklaret Amino Plus godt nok, og så overhovedet ikke beskrive produktet i mailen, men i stedet prøve at overbevise os om at det er godt fordi der følger chocolade med?! Jeg er lamslået.

Ved ikke hvem der har udformet mailen, men det er ikke en person jeg ønsker at modtage råd om markedsføring fra.

Fail.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:30

Velkommen til Amino. :)

Tilbudet er ment som en smagsprøve på hvad Amino Plus er, så du får 1 måned til at prøve det af, samt 200 kroners gavekort til Noget god Chokolade, for at lokke dig til, og hvis du ikke skulle være tilfreds, har du fået dobbelt værdien tilbage i chokolade.

Jeg syntes det er et godt tilbud. Kan sagtens se det måske kunne være udformuleret et smule bedre så du ikke blive forviret, men jeg er sikker på at deres tilbud har solgt ret godt :)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 17:31

For markedsføringsdelen i dit spørgsmål kan du evt. se dette indlæg på Thorborgs talkshow:

http://thorborg.tv/partnerskaber-god-business.html

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:32

Du tager godt nok livet alvorligt ;-)

Du får Amino Plus og lækker chokolade til en historisk lav pris. Fordelene ved Amino Plus er allerede udførligt beskrevet her:

http://www.amino.dk/plus/

Tilbuddet henvender sig primært til dem, der tidligere har været lige på vippen til at bestille Plus. Og for disse personer udgør chokoladen og det faktum, at Plus-medlemskabet kun gælder en måned til en reduceret pris, et rigtig godt tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35

Chokoladen ka' jeg godt undvære, men det er jo heller ikke for chokoladen, man/jeg bliver Plus-medlem...

Kunne chokoladen ikke erstattes af en Amino-kuglepen, var det en ide - eller en amino-musemåtte eller noget andet "hot"?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 17:44

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 25. Nov 10
Skrevet kl. 17:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BZR:

Du tager godt nok livet alvorligt ;-)

Du får Amino Plus og lækker chokolade til en historisk lav pris. Fordelene ved Amino Plus er allerede udførligt beskrevet her:

http://www.amino.dk/plus/

Tilbuddet henvender sig primært til dem, der tidligere har været lige på vippen til at bestille Plus. Og for disse personer udgør chokoladen og det faktum, at Plus-medlemskabet kun gælder en måned til en reduceret pris, et rigtig godt tilbud.

"Tilbuddet henvender sig primært til dem, der tidligere har været lige på vippen til at bestille Plus."

Forståeligt, men da det tilsyneladende sendes ud til *alle* (eller i hvert fald alle der ikke er A+ medlem i forvejen) burde man nok have overvejet at det ville blive modtaget af nogen som ikke havde samme indsigt i A+, og derfor godt kunne bruge en bedre forklaring.

Jeg har som sådan ikke noget imod reklamer der "lokker" med gaver, men jeg har ingen forståelse for formuleringen i den pågældende mail.

Tilmeldt 25. Nov 10
Skrevet kl. 18:05

Lasse Smith:

">

Tak, det forklarer idéen bag kampagnen (og desuden også at chocoladen er ment som en reklame for Peter Beier), men det forklarer ikke hvorfor mailen er stykket så den modsiger sig selv, og hvorfor der *ingen* steder står noget i retning af "hvis du ikke ved hvad A+ er kan du læse mere her" osv.

Jeg har ingen problemer med at det både er reklame for A+ og for chocoladen (som Martin selv beskriver bagtankerne ved), jeg kunne godt selv regne ud at Peter Beier ikke gjorde gratis fordi de bare er super søde.

Jeg forstår bare ikke hvordan man kan sende en kampagnemail ud der er så urimeligt dårligt formuleret, og indeholder så umådeligt lidt information.

Det er meget muligt at jeg er en del af et mindretal af Amino medlemmer der ikke er super aktive, og derfor ikke er helt med på noderne ang. hvad A+ er, men jeg ville da mene at det skulle være muligt at forfatte en tekst der tager højde for de fleste af de mennesker som mailen rammer (mennesker Amino allerede har en database fuld af information om).

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 18:28

Jeg kan godt følge dig, det er ikke en særligt godt skrevet mail. Men mere er der altså hellere ikke i det. Jeg tror ikke at der er lagt nok kraft eller tanke i den mail, at man skal til at sætte spørgsmålstegn ved Amino's medarbejdere.

Se det som en smutter, og kom videre :)

Tilmeldt 25. Nov 10
Skrevet kl. 18:47

Intetsigende:

Jeg kan godt følge dig, det er ikke en særligt godt skrevet mail. Men mere er der altså hellere ikke i det. Jeg tror ikke at der er lagt nok kraft eller tanke i den mail, at man skal til at sætte spørgsmålstegn ved Amino's medarbejdere.

Se det som en smutter, og kom videre :)

Bare rolig, jeg er kommet videre ;-)

"Jeg tror ikke at der er lagt nok kraft eller tanke i den mail..." - men det er jo netop det der er problemet! En mail sendt fra et forum der handler om iværksættere, markedsføring og salg burde da bære faklen for god copywriting, og ikke sende en mail ud der ikke er gennemtænkt.

Jeg ved godt at Amino ikke er et reklamebureau, men det er da ingen grund til ikke at statuere et godt eksempel i den korrespondance man sender ud til sine brugere, i stedet for det modsatte.

Desuden er det en reklamemail for Amino selv, så de har al interesse i at mailen bliver modtaget så godt som muligt af kunden så den genererer salg.

Føler lidt at folk herinde har taget det som et angreb på A+ fra min side, men det handler altså udelukkende om den forfærdelige tekst og komposition, samt det lave informationsniveau.

Jeg har intet imod A+. Det bliver bare ikke omtalte mail der får mig til at blive kunde.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)