Angående den reklamemail jeg lige har fået fra/for Amino Plus...
"Det viser at vi ikke har været gode nok til at forklare dig alle fordelene omkring Amino Plus..."
"...For at bevise over for dig at Amino Plus er et stort aktiv for dig og din forretning, har vi lavet et kanon tilbud..."
"...Du får Amino Plus i en måned samt et chokoladegavekort fra Peter Beier..."
Hvad i himlens navn har chocolade med Amino Plus at gøre? Hvordan beviser chocoladen at Amino Plus er et stort aktiv for mig?? Hvordan kan I starte en mail med at sige at I ikke har forklaret Amino Plus godt nok, og så overhovedet ikke beskrive produktet i mailen, men i stedet prøve at overbevise os om at det er godt fordi der følger chocolade med?! Jeg er lamslået. Ved ikke hvem der har udformet mailen, men det er ikke en person jeg ønsker at modtage råd om markedsføring fra. Fail. |
Velkommen til Amino. :)
Tilbudet er ment som en smagsprøve på hvad Amino Plus er, så du får 1 måned til at prøve det af, samt 200 kroners gavekort til Noget god Chokolade, for at lokke dig til, og hvis du ikke skulle være tilfreds, har du fået dobbelt værdien tilbage i chokolade.
Jeg syntes det er et godt tilbud. Kan sagtens se det måske kunne være udformuleret et smule bedre så du ikke blive forviret, men jeg er sikker på at deres tilbud har solgt ret godt :)