Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en markedsundersøgelse?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg overvejer at hyre et firma til at lave en markedsundersøgelse, men hvad koster sådan noget skidt?

Der skal ringes til 20 af DK's større virksomheder for at fremlægge ideen og høre om de kunne være interesserede i at bruge mig som leverandør. Det drejer sig ikke om et nyt fancy koncept eller produkt - blot en ny måde at bestille en bestemt type omkostningsvarer hjem på.

Michael

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er meget svært at komme med en pris når du ikke fortæller mere om hvad analysen skal indeholde og hvor meget du selv vil lave.

Hvad skal du vide fra kunden?

Laver du selv spørgsmålene?

 

 

René Hvid

Outsource Marketing - Professionel Telemarketing i Århus

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Det har du ret i.

Jeg forestiller mig, at spørgsmålene, som jeg selv formulerer, kan besvares på max. 10 minutter - og det inkl. spildtid for at få fat i den rette person mm. Dvs. opgaven kan udføres på 3-4 timerm inkl. en færdigskrevet rapport over resultatet.

Michael

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis vi taler om beslutningstagere af en eller anden art i nogle af de større virksomheder, er du for optimistisk hvis du tror de kan træffes indenfor den tidsramme du der vurderer.

Jeg ringer i forvejen til mange af dem på forskellige opgaver, og der kan SNILDT gå både 20 og 50 opkald inden det lykkes overhovedet at få personen i tale.  "Han sidder i møde" "Han er til frokost" "gået for idag" "ude af huset hele dagen" "optaget af telefonen" you name it...  Så er det lige meget om det er Økonomichef, personalechef, eller hvem det er

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie

Tak for din kommentar.

Jeg tror ikke, at jeg skal så højt op i leddet med denne ydelse. Jeg forventer at en sekretær eller anden administrativ medarbejder kan svare på spørgsmålene. Jeg er klar over, at det kan være hårdt og møjsommeligt arbejde at nå længere op i hierakiet.

Måske jeg tager fejl, men jeg ønsker heller ikke at opnå en fast pris på opgaven - det må gerne være på timebasis og er timeprisen fornuftig, gør det ikke noget, at det tager et par timer ekstra.

Michael

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

 

Hvis du kan fortælle lidt nærmere omkring hvad dit produkt er og hvad det er du gerne vil have besvaret. og ikke mindst hvilke formkrav du har til den endelige afrapportering. Så vil jeg gerne give dit et overslag på prisen.

Du kan enten skrive detaljerne herinde, på en PB eller på min mail rene.hvid@Outsourcemarketing.dk

René Hvid

Outsource Marketing - Professionel Telemarketing i Århus

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

PB sendt

Michael

Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

 

Er det fordi der skal ringes ud og skabe interesse ?? eller skal du bare have reel info om en kontakt person og email add. ??

I min verden ser det ud som evt. mødebooking hvor du kommer ud og præsentere dit nye koncept efter at et Call center har åbnet døren og skabt interessen. det koster alt fra 400 kr. til 600 kr alt afhængig af sværhedsgrad.

eller så for du igen et call center til at ringe ud og skaffe den fornødne info med kontakt person og email osv. til omkring små 25 kr og op efter alt afhængig af dine kriterier.

hvor du efter følgende selv tager kontakt.

med venlig hilsen

Michael Schack Linnemann

 

 

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det er ikke relevant lige nu, men tak for brugbart svar.

Michael

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal regne med kr. 80-100,- + moms pr gennemførte samtale. (no cure no pay) Timeprisen er nok omkring 300-350 + moms

Kim

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)