Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket regnskabsprogram kan dette?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har behov for et regnskabs system.

Det skal kunne følgende:

Oprette kunder - Der skal kunne tilføjes kontaktperson meget gerne en alternativ kontaktperson også. Derudover er EAN nummer et krav.

Indtaste følgeseddelnumre på varelinjer - Da vi fakturere vores kunder løbende månede, så er det nødvendigt at vi skal kunne taste et følgeseddelnummer udfra hver varelinje.

Da vi leverere til vores kunder flere gange om måneden, er det nødvendigt at vi kan taste en leveringsdato for hver enkel vare linje - Eventuelt bare på én der hedder "Levering" da vi opkræver et gebyr for dette.

Kender i et program der kan dette? Det må ikke være hundedyrt, og selve regnskabsdelen er jeg ligeglad med, det er udelukkende faktura delen jeg skal bruge.
Jeg har desværre ikke fundet nogle regnskabsprogrammer der kan tastes følgeseddelnummer

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 09:48

Prøv at kontakte e-conomic.dk om hvor vidt deres system kan dette- det kan virkeligt meget! 

Ellers er det måske muligt at få lavet via en API, som man kan med deres system :) 

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 09:55

Aalborg Biludlejning:

Prøv at kontakte e-conomic.dk om hvor vidt deres system kan dette- det kan virkeligt meget! 

Ellers er det måske muligt at få lavet via en API, som man kan med deres system :) 

E-conomic er ikke det jeg har brug for, dels fordi det er for dyrt. Og dels fordi at jeg ikke skal bruge hele regnskabsdelen til noget.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 15:44

tror  jeg  kan  vride  Enterprisen i SummaSummarum  til  at  opfylde  dine  ønsker  

men  kunne  du  sende   mig   et  par  eksempelfakturaer    med  nogle  eksempel varelinier     som    jeg   kunne    "demo´e "  udfra?????

send  til  ottobp@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:57

Hej Mark

En mulighed kunne også være at tage fat i en af de ERP leverandører, som har deres eget system og så stille dine "krav" og hvis de så ikke har det.

Tja.. Så kunne man jo forestille sig at de kunne/ville lave det.

Jeg har en tilknytning til Smart-ebizz A/S og vi kan sagtens løse opgaven - Vi har dog flere afklarende spørgsmål, som man kunne tage på et møde.

Sig til hvis dette kunne være noget?

- Kasper

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 18:03

Ivaerksaet:

men  kunne  du  sende   mig   et  par  eksempelfakturaer    med  nogle  eksempel varelinier     som    jeg   kunne    "demo´e "  udfra????? 

Hvad er prisen på programmet?

Jeg har lige lavet et hurtigt eksempel på hvordan det kunne se ud:

Kasper Schademan:

Jeg har en tilknytning til Smart-ebizz A/S og vi kan sagtens løse opgaven - Vi har dog flere afklarende spørgsmål, som man kunne tage på et møde.

Sig til hvis dette kunne være noget?

Jeg tror ikke det ville kunne betale sig på nuværende tidspunkt. Jeg leder egenligt mest efter noget der er opfundet, som kan løse mit problem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 20:08

Mark MK:

Ivaerksaet:

Hvad er prisen på programmet?

Jeg har lige lavet et hurtigt eksempel på hvordan det kunne se ud:

den koster  2.880 kr   +  moms   eeengang  for  alle  sålænge  du bliver  i  version 3.7.0  eller  senere  af  vers 3.x.x.    dvs   sålænge  det hedder  Win7   så  går  det  an

har du  brug   for  at  sende fakturaer   til  offentlige  væsner??    så  er  der  et  modul  til  dette  formål   til   en  500 kr. + moms

Jeg  vil   prøve  at   lægge  din  faktura  ind   så  du  kan se  en  demo   med  den her  sag  spille  aktivt

vender  tilbage  engang  i  morgen  bliver  det  nok

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 11:58

jeg  har  lavet  test regnskab for dig  som  jeg  kan  sende  dig   en  sikkerhedskopi;  så kan du  gå  ind  og se  de  opretttede  varer  franskbrød og kanelsnegle  testkunde med hans  oplysninger   og  så  den  lavede  Faktura 1   som du  ser herunder

de ønskede oplysninger   er  automatisk  tracket   ind  på  fakturabilledet    og  der kan som  skrevet  står   laves  OIO faktura  ud af  det  også

send  mig lidt  oplysninger  på hvem  du er   på  en  en mail;  så  sender  jeg  sikkerhedskopi  som  du  indlæse  i  en  prøveversion af  programmet   gratis  fungerende.    Du   kan  lave  300  posteringslinier    for  REAL   -   dvs   at   det bogførte  gælder  også  hvis  du  senere  vil købe licensen;  så  der  er ikke tale  om spildt arbejde  med  oprette  varer, kunder   kontoplan   m.v.

min mail:   ottobp@gmail.com

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 13:49

Ivaerksaet:

Mange tak for dit arbejde. Jeg kommer stensikkert til at ramme over 300 posteringer rimelig hurtigt.

Jeg ville helst have et program hvor følgesedlen har sin egen kollone, da jeg ellers synes at det falder lidt sammen. Derudover er leveringen jo også en del af følgesedlen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 14:03

Summa   er  sådan  et   rimeligt  overskueligt  program   hvor  der  er  et  begrænset antal  muligheder   for  at  "skrue" på  tingene   -   for  at  80% af brugerne  ikke  skal  forvirres  af   de   10-20%  ting  som  nogen  gerne  vil  kunne  skrue  på

så  har  jeg  en  anden  mulighed   nemlig  den  tredie fra  venstre  mulighed  i  min foot´er-    AESIRAS     her  er  der flere  muligheder   for  at  specialindrette.

du  kan  hente  en  gratis  prøvemodel  hjem  på   www.webshop-plus-aesiras.dk    klik på  valg knappen  nederst i højre hjørne  når  du  kommer ind  på  siden.

Her vil  jeg  også  godt  se   på  muligheden   for   at  sætte  dig  op  i  standardudggaven    -    eller  om man  skal  ud  og  lave  en  lille tilpasning   for dig  exclusiv.

kan laves  uden  webshop   det  er  kun   EN MULIGHED  -  men   du  kan  komme  igang   for   1.995,-  plus  moms   med    2.500   posteringslinier  om  året   og  ellers  det  dobbelte   for  ubegrænset  antal  poster  varer  kunder    osv

ELLER  du  vælger   lejeløsningen   så  er  det   99,-  eller  198,-  kr   om  måneden-

Du  lave  det  som liggende   hjemme  hos dig  på  din  lokale maskine    -  eller du kan  vælge  en  hostet  løsning   så  du  kan tilgå  systemet   fra   enhver  PC  rundt i  verden

ring  til  mig   hvis   du  vil  have  præcise  uddybende  svar   Det  går  måske  hurtigere

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)