Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Please hjælp søges til webpack pdf i dandomain shop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er blevet webpack pdf kunde hos post danmark, så jeg kan printe pakke labels i stedet for at skrive dem i hånden, men jeg kan bare ikke få det til at virke.

Jeg har en dandomain shop, og jeg har tastet mit kunde nr. og kode ind under opsætning - admin brugere, som der står i hjælpe funktionen. Når jeg forsøger at eksportere ordre til udskrivning, for jeg følgende fejl meddelse: N/A

Jeg har nu i 2 dage forsøgt at få hjælp hos både dandomain og post danmark, men begge siger fejlen ligger hos den anden.

Håber der er en venlig amino, der måske kan gennemskue, hvad fejlen skyldes, så jeg kan komme igang med at bruge webpack.

På forhånd tusind tak.

Mvh. Marlene - Templet

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 12:09

Hej Marlene

Hvis du skriver til rene [snabel a] cyklopstudio.com så skal jeg gerne hjælpe dig med hvor fejlen ligger :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:36

Hej Marlene,

Det er højst sandsynligt noget med de oplysninger der står inde under Opsætning > Firmainfo, prøv at udfylde alle felterne med nogenlunde korrekt data.

Hvis det ikke hjælper. Har du lavet aftalen igennem webshoppen? For der findes 2 typer webpack bruger, en hvis du er direkte bruger hos PostDanmark og en anden hvis du har en aftale igennem DanDomain.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 5. Sep 10
Skrevet kl. 17:17

Hej Kristian.

Tak for input.

Du gør opmærksom på det som Rene, også gjorde mig opmærksom på igår, det virker stadig  ikke , og jeg har midlertidigt givet op, og videre givet det til min host. Hun talte flere gange igår med både Dandomain og post danmark. Jeg har fået bruger navn og kode igennem dandomain shoppen, og post danmark fastholder at det er den rigtige kode.

Her er de informationer jeg har under opsætning - firma info (det er kun adresse 2 og fax der ikke er udfyldt, måske du kan se noget jeg ikke kan se, jeg føler mig virkelig dum:

Shop oplysninger
Shopnavn
Hjemmeside (http://)
Firmainfo
Firmanavn
Navn
Adresse
Adresse 2
Postnummer
By
Land
Telefon
Fax
Mobil
Email
CVR nr.

Mvh. Marlene

Tilmeldt 5. Sep 10
Skrevet kl. 17:18

øv, så satte den ikke informationerne ind.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)