Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3-4 aktive medinvestorer søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Colbjørnsensgade 3, 2tv
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

jeg har en web ide hvor jeg skal bruge følgende kompetencer. Hver især skal være i stand til at stille med kr. 200.000 og være indstillet på yderligere 200.000 eller acceptere at ens ejerandel falder fra 20% til 10%.

Ideen er på absolut ideplan, men alt er færdigtænkt. Det er en forholdsvis avanceret hjemmeside. Hovedideen er den velkendte for netvirksomheder - at få mange udbydere til at mødes med mange efterspørgere.

Det er langt fra sikkert ideen gennemføres, men jeg er på nuværende tidspunkt interesseret i at komme i kontakt med nogle personer jeg hurtigt kan få aktiveret.

Følgende kompetencer søges:

Administration, økonomi og forhandling (mig selv som er økonomdir. for en koncern med 100 ansatte og en omsætning på 220 mio.)

En programmør på backend programmet som sikkert bliver Navision (ham har jeg pt.kontakt med, men han "forhandler" med familien)

En marketingmand med erfaring indenfor både B2B og B2C (kender en, men har endnu ikke kontaktet ham)

En meget meget dygtig webprogrammør

En netværks og integrationsmand (en der er dygtig til at få en webside til at spille sammen med backendsystemet og som kender til servere, sikkerhed og netværk).

Indtil videre vil forretningsplanen ikke blive tilsendt - blot så man er klar over det.

Interesserede kan maile til stig@shares.dk med beskrivelse af erfaring og meget gerne nogle reference til noget man har lavet, hvilket især er vigtigt for programmøren. Det er ekstremt vigtigt at hjemmefronten er afklaret, da alle persone bliver nøglepersoner i forskellige forløb af udviklingen.

Risikoen er som altid ved sådanne projekter 100% - potentialet er enormt, hvis det lykkes. En omsætning på 120 mio. burde kunne nås alene på en dansk udgave af siden, og omkostningerne vil være meget lave - hovedparten vil være løbende udvikling, hvor der når først basisfunktionaliteten kører kræver køb af ydelser.

mvh stig

Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:51
Du skriver at udgifterne vil være små - men alligevel skal man stille med 400.000 kr. - hvad skal de penge så bruges til? :)
Fra Colbjørnsensgade 3, 2tv
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 23:00
Driftsomkostningerne er små i forhold til den mulige omsætning, men initialinvesteringen til websiden er ikke lille.

mvh stig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)