Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varer til lokalbrugs søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Her i Foldby, har vi fået en ny brugs, som hedder Fokus.

Den forige brugs gik neden om og hjem, pga. Coop vil af med alle de små brugser. Træls specielt for de gamle herude.

Men i et forsøg på at skabe noget ekstra i brugsen, kigger jeg efter billige vare, som kan sælges i denne brugs, og støtte den.

Har du et godt tilbud, send da informationerne og gerne billeder til min mail : stefangranholm@gmail.com . Jeg skal op på torsdag og fremlægge det som bliver sendt.

Så støt en god sag, en lille lokalbrugs.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:19
Hej,

Jeg er ikke helt med. Er det brugsen som coop lukkede, eller den nye du vil støtte?

Du efterspørger billige varer som kan sælges. Jeg tror desværre ikke det er så nemt at få ekstra billige varer, fordi det går dårlige for ens forretning. Et alternativ var dog at støtte alle til at handle lokalt og gøre alle borgere opmærksom på konsekvenserne, hvis der ikke handles lokalt. Lokal markedsføring behøver ikke at koste det store, og i de mindre lokal samfund plejer mund-til-mund metoden at gå forrygende.

// Jesper Skov

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 23:18
Beklager formuleringen.

Coop brugsen var den gamle som blev lukket. Jeg handler skam i den nye Fokus, men vil gerne hjælpe med at gøre den atraktiv da den startede for 2 uger siden. Så jeg er på udkig efter billige ting, som folk nu sidder inde med, de vil af med.

Det skader jo ikke at gøre en ekstra indsant for at hjælpe lokalt. (er bla. gået ind i lokale sportsklub i bestyrrelsen)

www.hadstencomputer.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 23:43
Jeg vrider min fantasi for at finde et produkt i mit sortiment, som skulle henvende sig til privatpersoner.. Det eneste, jeg kan komme i tanker om, er min Craft ROBO, som er en skæreplotter, der kan skære i karton. Den er en vild success blandt scrapbookere (den slags folk, som elsker at sidde derhjemme og klippe i karton og klistre det sammen på nye måder og på den måde lave kalendere, fotoalbums og andre flotte kreationer). Hvis det er noget, som kunne bruges (heh) af brugsen (fokus), så er du velkommen til at kontakte mig for en god aftale. Jeg leverer også forbrugsvarer til maskinen.

Jeg ved godt, at det er et far fetch, men det er det bedste, jeg lige kan komme op med. Læs mere på www.pbtryk.dk/index.php?page=diverse

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:21

Jane Mørch www.sun-print.dk

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 12:28
Hejsa,

Jeg kan levere et sortiment af foder og tilbehør til hund, kat og fugl. Vi importere / opkøber partier og varelagre rundt omkring,
og kan derfor levere til en særlig god pris.

En start kunne være afregn efter salg.

Hvis det kunne være interresant, er du velkommen til at skrive.

/PBL

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 13:22
Ang . badgets, vil jeg fremlægge.

Ang. foder, har sendt en mail

Ang. multi maskine, god ide, men tror ikke de kan sælge dem, desværrer, medmindre der kan lånes nogle til at forsøge at sælge over en månede, og vi så beregner derefter.

Hilsen stefan

Flere tilbud er velkomne, også på min mail : stefangranholm@gmail.com

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)