Alle steder der står fri trafik vælger jeg fra da det virker utroværdigt ingen holde det og slet ikke til den billige pris som du har
ingen betingelser på siden før køb , det virker også utroværdigt
ingen kontakt adr. og oveni intet suport telefon nummer, dette gør det endnu mere utroværdigt
kun en hosting pakken gør siden også utroværdigt
nærmeste ingen tekst om jer mv. dette gøre siden mere utroværdigt
lav en sigende titlen om siden , dette giver lidt troværdighed , husk brug alle 67 tegn som google viser jeg mener denne her titlen <title>Home</title>
Skulle lige til at skrive det samme Mikael, så 5 stjerner herfra :D Gode råd til trådstarter..
Men vil lige tilføje lidt ekstra:
Når jeg selv skal vælge host til mine egne sider og til mine erhvervskunder, så laver jeg altid baggrunds-tjek på den pågældende host og i dit tilfælde kan jeg se at virksomhedens er registreret som Roskilde Tømrerentreprise (CVR.dk link her) hvilket vil få mig med det samme til at droppe opmærksomheden på din side - i din profil kan jeg så se at du kun er 15 og dermed ikke myndig, men det går simpelthen ikke at en webhost er registreret som tømrerfirma, så..... enten skal du få dine forældre til at registrer et firma til dig eller også bliver myndiggjort hos staten, (kan man nemlig godt når man er under 18) så du kan oprette det selv :)
Derudover er jeg lidt i tvivl om hvad du mener med hurtig adgang?, er det hurtig adgang til min hjemmeside hvis den ligger hos dig?
Når det så er sagt!! og når der er taget højde for det de andre kære aminoer skriver....
Så synes jeg det er SUPER sejt at du prøver Host-markedet af, giv forhelvede de store host-virksomheder lidt konkurrence!! super godt 
Alt held og lykke med projektet herfra..
De bedste hilsner:
Lasse Vesterskov
www.vesdia.dk