Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webhost klar!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle jer geniale og pragtfulde mennesker:)

Jeg har nu udarbejdet et nyt hosting projekt, som jeg har ønsket at lave i en del år snart.

Jeg vil vildt gerne have jeres ris og ros på det, jeg har spurgt et par stykker hvad de synes om det, og de synes det umidelbart ser flot ud, men der er et eller andet som gør det utroværdigt - har i det også sådan?... det skal jo helst virke troværdigt.

I kan se siden her.

Mvh Christoffer

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 21:27

I/du skriver at der er installeret over 50 scripts, men kunne godt tænke mig at kunne læse hvilken det er osv..

Men ellers fint side - måske du skulle udarbejde din "menu" lidt mere proff.

Kig evt på nogle af de andre hosting udbydere!

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alle steder der står fri trafik vælger jeg fra da det virker utroværdigt ingen holde det og slet ikke til den billige pris som du har

ingen betingelser på siden før køb , det virker også utroværdigt

ingen kontakt adr. og oveni intet suport telefon nummer, dette gør det endnu mere utroværdigt

kun en hosting pakken gør siden også utroværdigt

nærmeste ingen tekst om jer mv. dette gøre siden mere utroværdigt

lav en sigende titlen om siden , dette giver lidt troværdighed , husk brug alle 67 tegn som google viser jeg mener denne her titlen <title>Home</title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:55

Tak for al jeres feedback:) jeg er ved at udarbejde nogle handelsebetingelser til siden nu, og jeg har tilføjet en kontakt adresse og tlf.

Jeg har tænkt mig at udarbejde tekste om os videre, snarest!

og så har jeg lavet lidt om på menuen, og side titlen

Og vi vil udvide så hurtigt vi kan med flere hosting pakker!:)

I andre må også meget kommer med ris og ros:) - jeg modtager det med kys hånd:)

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 23:03

et hurtigt offtopic, bare af ren nysgerrighed. 

hvor har du fået købt dig ind på sådan en roter mm? 

det kunne jeg godt tænke mig at vide lidt om? også omkring det system der opretter det hele bagved og det? :-) 

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:16

Jeres ordvalg er lidt uheldigt :)

I bestræber jer på super support? Så hvis hvis man er heldig får man super support og ellers får man bare support eller dårlig support?

I skiller jer i øvrigt ikke ud pga. jeres service. Den gode service kan man få mange steder, mon ikke i skiller jer ud ved at have et lavprisprodukt med tilhørende ekstraordinær god service til prisen?

Er i overhovedet gearet til at sælge et lavprisprodukt med en superservice og er i bekendt med den mængde arbejde sådan en påstand medfører?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:51

Cyberman29:
men der er et eller andet som gør det utroværdigt

Korrekturmangel?

http://www.craditechosting.com/page2.html:

Kun 10/mnd skal vist være "Kun kr 10/mdr"

Det ene sted står der 5000MB trafik (uden mellemrum mellem tal og MB) og andet sted står der fri trafik.

500MB plads - også her uden mellemrum

å vores kunder får den bedste oplvelse

%99.99 Oppetid - skulle det ikke være 99.99% oppetid?

"Vi tilbyder over 50 gratis scripts, det er helt fra wordpress til vBulletin" - vBulletin gratis? Imponerende - for på https://www.vbulletin.com/order/index.php?do=step1 koster den penge

"Vi tilbyder online chat support på alle vores hosting planer" - På den ene I har (alle)?

Det ene sted står der "50 email adresser" og andet sted "50 email bokse". Brug kun ét udtryk.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 00:35

Tak for alle jeres kritik af sitet:) GOD KONSTRUKTIV KRITIK:) det kan vi li' - tak:)

Det hele burde være fixet nu, er der andet i kan sætte en finger på?:) virker det troværdigt?:)

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 00:45

Mikael christiansen:

Alle steder der står fri trafik vælger jeg fra da det virker utroværdigt ingen holde det og slet ikke til den billige pris som du har

ingen betingelser på siden før køb , det virker også utroværdigt

ingen kontakt adr. og oveni intet suport telefon nummer, dette gør det endnu mere utroværdigt

kun en hosting pakken gør siden også utroværdigt

nærmeste ingen tekst om jer mv. dette gøre siden mere utroværdigt

lav en sigende titlen om siden , dette giver lidt troværdighed , husk brug alle 67 tegn som google viser jeg mener denne her titlen <title>Home</title>

Skulle lige til at skrive det samme Mikael, så 5 stjerner herfra :D  Gode råd til trådstarter..

Men vil lige tilføje lidt ekstra:

Når jeg selv skal vælge host til mine egne sider og til mine erhvervskunder, så laver jeg altid baggrunds-tjek på den pågældende host og i dit tilfælde kan jeg se at virksomhedens er registreret som Roskilde Tømrerentreprise (CVR.dk link her) hvilket vil få mig med det samme til at droppe opmærksomheden på din side - i din profil kan jeg så se at du kun er 15 og dermed ikke myndig, men det går simpelthen ikke at en webhost er registreret som tømrerfirma, så..... enten skal du få dine forældre til at registrer et firma til dig eller også bliver myndiggjort hos staten, (kan man nemlig godt når man er under 18) så du kan oprette det selv :)

Derudover er jeg lidt i tvivl om hvad du mener med hurtig adgang?, er det hurtig adgang til min hjemmeside hvis den ligger hos dig?

Når det så er sagt!! og når der er taget højde for det de andre kære aminoer skriver....
Så synes jeg det er SUPER sejt at du prøver Host-markedet af, giv forhelvede de store host-virksomheder lidt konkurrence!! super godt Yes

Alt held og lykke med projektet herfra.. 

De bedste hilsner:
Lasse Vesterskov
www.vesdia.dk 

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 00:50

Lige et par stavebøffer:

Ekstra ordinær = ekstraordinær

en lav pris produkt = et lavpris produkt

Men jeg vil opfordre jer til ikke at sammenligne jer selv med andre som det første folk ser. Hvorfor ikke nøjes med noget i retning af:

"Craditec Hosting tilbyder lavpris hosting inkl. ektraordinær service til Danmarks skarpeste pris!"

Uanset vil det nok være givet godt ud hvis i sætter jer i kontakt med en tekstforfatter.

Angående designet, så giver den mørke baggrund dårlig kontrast til de sorte bogstaver i logoet.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)