Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TilbudtilKaffen.dk sælges billigt - inkl. 300 nyhedsbrevsmodtagere!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hej alle Aminoer.

Jeg har besluttet, at jeg vil rydde lidt op i mine hjemmesider, og det betyder, at jeg gerne vil sælge TilbudtilKaffen.dk, som jeg ellers har ejet i lidt over ét års tid nu.

Sidens koncept er, at de besøgende tilmelder sig sidens nyhedsbrev, hvorefter de så vil modtage en daglig mail med de bedste tilbud. I denne mail kan der f.eks. indsættes affiliate reklamer, hvilket giver sidens ejer en fornuftig indtægt.

Websitet har på nuværende tidspunkt lidt over 300 nyhedsbrevsmodtagere, og der er dermed gode muligheder for at tjene penge på siden. Mange af disse nyhedsbrevsmodtagere er skaffet igennem denne underside med en konkurrence, hvor de besøgende har kunnet vinde en tur i biografen for to personer, og denne konkurrence har været meget populær. Det er helt sikkert muligt at skaffe mange flere nyhedsbrevsmodtagere herigennem!

Jeg er meget åben med hensyn til prisen, og jeg vil overveje ethvert bud. Hvis man ønsker at byde, så kan man bare sende mig en PB Smile

Mvh Alexander

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 19:22

Jeg vil forresten lige nævne, at sidens flotte design er 100 % unikt, og det er altså lavet kun til brug på TilbudtilKaffen.dk! Smile

Mvh Alexander

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:26

Der mangler lige det mest vigtige: Hvad har den tjent og på hvor lang tid?

:-)

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 02:33

TheisM:

Der mangler lige det mest vigtige: Hvad har den tjent og på hvor lang tid?

:-)

Hej Theis,

Mange tak for dit indlæg!

Grundet travhed igennem en længere periode er det desværre længe siden, at jeg sidst har udsendt de daglige mails til nyhedsbrevsmodtagerne. Derfor er det også længe siden, at jeg har tjent penge på siden, og jeg har ikke rigtig nogle tal for, hvor meget websitet kan opnå af indtægter. Jeg er dog sikker på, at hvis man ligger lidt tid i siden, så vil man hurtigt kunne opbygge en fornuftig fast indtægt - den tid har jeg desværre bare ikke selv, hvilket er grunden til, at jeg søger en ny ejer, som kan tage over Smile

Mvh Alexander

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 17:17

Siden er stadig til salg. Den sælges billigt i en hurtig handel!

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 12:55

Som tidligere nævnt har jeg ingen fast pris, og jeg er faktisk åben over for alle bud. Hvis vi handler hurtigt, kan du få siden for kun 2.000 kr. - det synes jeg, at der er super billigt med sidens unikke design og de mange nyhedsbrevsmodtagere!

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:12

Hvilket system bruger du til at sende nyhedsbreve ud med? Og hvad koster det at sende dem ud, via det system?

Jeg troede man fik tilbud om chokolade, kage osv. til kaffen, men det er alverdens tilbud som kan læses igennem mens man drikker kaffe...

Kan du virkelig få folk til at tilmelde sig i "blinde" til sådan noget??? Surprise

Mvh

Michael Haahr

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 13:31

Michael Haahr:

Hvilket system bruger du til at sende nyhedsbreve ud med? Og hvad koster det at sende dem ud, via det system?

Jeg troede man fik tilbud om chokolade, kage osv. til kaffen, men det er alverdens tilbud som kan læses igennem mens man drikker kaffe...

Kan du virkelig få folk til at tilmelde sig i "blinde" til sådan noget??? Surprise

Mvh

Michael Haahr

Mange tak for dit svar!

Jeg bruger MailChimp til at sende nyhedsbreve ud, og dette system har jeg været rigtig godt tilfreds med. Så længe man har under 2.000 nyhedsbrevsmodtagere, så er systemet helt gratis - så på nuværende tidspunkt er det gratis at sende nyhedsbreve ud.

Ja, det har ikke været noget problem at få folk til at tilmelde sig, men konkurrencen med biografbilletter har selvfølgelig også hjulpet på det. Ellers synes jeg, at folk virker meget åbne over for konceptet, og det er min opfattelse, at folk har stor interesse i vores tilbud.

Men det skal dog nævnes, at du jo selvfølgelig selv har mulighed for at specificere tilbuddene, så de kun omhandler chokolade, kaffe m.m., hvis det er det, som du ønsker. Det kan du helt selv vælge, og mulighederne er mange Smile

Hav en fortsat god dag!

Mvh Alexander

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 14:46

Konkurrencen om biografbilletter følger med siden om kaffe?

Jeg trykkede på der, hvor den skulle vise, hvilke biografer der kan vælges imellem, og så kom den med fejlmelding.

Virker det ikke mere?

Giver du en vejledning i, hvordan man opsætter sådan et nyhedsbrev med affiliate annoncer osv.?

Mvh

Michael Haahr

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 15:14

Ja, konkurrencen om biografbilletter følger med TilbudtilKaffen.dk. De hører sammen.

Du har ret i, at der er en fejl i linket, der viser, hvilke biografer man kan vælge imellem. Det skal lige rettes, så der linkes til denne side: http://www.gavekortet.dk/supplier/nordiskfilm_popup_jan2011.html

Jeg vil gerne forsøge at sætte køberen så godt som muligt ind i anvendelsen af Mailchimp, og hertil vil jeg forklare grundigt om systemet funktioner. Jeg er dog ikke selv så god til at opsætte disse nyhedsbreve endnu, men jeg har vist nogle skabeloner liggende, som køberen kan anvende.

Kunne du være interesseret i siden?

Mvh Alexander

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)