Hej alle Aminoer. Jeg har besluttet, at jeg vil rydde lidt op i mine hjemmesider, og det betyder, at jeg gerne vil sælge TilbudtilKaffen.dk, som jeg ellers har ejet i lidt over ét års tid nu. Sidens koncept er, at de besøgende tilmelder sig sidens nyhedsbrev, hvorefter de så vil modtage en daglig mail med de bedste tilbud. I denne mail kan der f.eks. indsættes affiliate reklamer, hvilket giver sidens ejer en fornuftig indtægt. Websitet har på nuværende tidspunkt lidt over 300 nyhedsbrevsmodtagere, og der er dermed gode muligheder for at tjene penge på siden. Mange af disse nyhedsbrevsmodtagere er skaffet igennem denne underside med en konkurrence, hvor de besøgende har kunnet vinde en tur i biografen for to personer, og denne konkurrence har været meget populær. Det er helt sikkert muligt at skaffe mange flere nyhedsbrevsmodtagere herigennem! Jeg er meget åben med hensyn til prisen, og jeg vil overveje ethvert bud. Hvis man ønsker at byde, så kan man bare sende mig en PB Mvh Alexander |
Jeg vil forresten lige nævne, at sidens flotte design er 100 % unikt, og det er altså lavet kun til brug på TilbudtilKaffen.dk!
Mvh Alexander