Hej Amino Jeg er ved at lave en lille bog/hæfte der skal produceres i 200 stk. Den er på omkring 2500 ord og der kommer en del billeder i, så totalt kommer den vel til at fylde omkring 20 a4 sider. Jeg har tænkt mig at den skal laves i et kvadratisk format omkring 150x150mm med et eksklusivt look.-Forslag modtages. Jeg ønsker forslag/tilbud på følgende: 1. Korekturlæsning 2. Sideopbrydning/opsætning 3. Print/tryk, 4-farve 4. Indbinding Tidshorisonten er som følger: Jeg er færdig med materialet omkring den 28. februar og bogen skal være klar til levering allerede den 21. marts 2007 Kan du blot hjælpe med en del af opgaven, hører jeg også gerne nærmere. Venlig hilsen Brian Rasmussen |
Korektur, tryk, indbinding, lille oplag - Tilbud ønskes
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Jeg har smidt dig et tilbud på sats/design-delen. |
Hvis du allerede har en aftale omkring sats- og design-delen, så kan jeg godt give dig en pris på resten, hvis det leveres i et professionelt og færdigt format. /SIMON |
Tak for jeres mange gode forslag og indput. Jeg har gennemgået de forskellige mails og valgt to Aminoer til opgaven. Disse to har fået direkte besked. Venlig hilsen Brian Rasmussen |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)