Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vise ekstern side i WP via overlay

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

På min WP side vil jeg gerne vise en ekstern side via "overlay popup" når der klikkes på et link... - er der nogle der ved om det kan lade sige gøre?

Jeg har prøvet at vise siden via iFrame, men det virker desværre ikke optimalt i alle browsere,
da den side jeg vil hente også henter eksternt indhold - og så bliver det alligevel for meget for FF og Safari...Smile

Håber at der er én der kan hjælpe?

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:16

Først skal du være sikker på at den eksterne side accepterer at blive vist på den måde. Derefter er Iframe den rigtige måde at vise en ekstern side.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 09:31

Hej Niels,

Deværre har jeg allerede prøvet iFrame - og det virker ikke ordentligt...

Sagen er at jeg henter et bookingsytem via iFrame pt. -> Bookingsystemet henter så betalingsgateway fra Quickpay.

Bookingprocessen fungerer fint, men når det kommer til betalingen bliver man hægtet af...

Måske fordi at der jo så er tale om en side -> der henter en side -> der henter en side...

Min leverandør af bookingsystem har fået det til at virke i IE men det fungerer fortsat ikke i FF og Safari...Sad

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:37

Den kan godt blive tricky netop fordi der er en betalingsdel indover.

Du skal regne med at Quickpay regner med at det er bookingsystemet der skal have foretaget betalingsdelen og ikke din side. Derfor vil din side blive "lukket ude" af Quickpay når der kommer en besked fra din side til Quickpay.

Lige præcis med en betalingsdel, så vil jeg ikke anbefale at bruge Iframe eller på anden måde indkapsle selve betalingsdelen. Du kan ikke overfor den der skal betale vise at det er en sikker betaling.

Jeg tror at I må finde på en anden måde at få en betaling på - Dette kræver nok et samarbejde fra bookingsystemet.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)