Første gang på Amino, men ikke sidste.. Skal igang med at lave søgeord til vores nye flashsite (www.modigraphic.dk) som ligger hos TDC. Hvad gør jeg fremadrettet og på lødig vis for at få at opnå den bedst mulige placering i søgemaskinerne når det er FLASH?
ps: har fået noget statestik mrk. "insite" op og køre via TDC.
Du beder om noget, som er nærmest umuligt: God placering på søgemaskinerne, Flash site og hård konkurende på søgeordene er den mest uheldige cockail, jeg nogen sinde har set.
Det er så slemt, at jeg ikke ville kunne hjælpe dig... og jeg lever af at hjælpe virksomheder med søgemaskineoptimering.
Man vil kunne gøre noget ved at pege links ind på dit site; men når du kun har flash og ingen tekst, så er det VIRKELIG op af bakke.
Jeg har skrevet lidt om usynlige hjemmesider på Effektiv Markedsføring, som kan underbygge det, jeg har skrevet her.
Skal igang med at lave søgeord til vores nye flashsite (www.modigraphic.dk)
Mads
Som Christian nævner, så er søgemaskineoptimering og Flash næsten umuligt, som at sælge sand i Sahara!
Selvom Du kan opnå lidt ved at opbygge eksterne links der peger på Din Flash hjemmeside, så er der den ulempe ved dem at søgemaskinerne ikke kan se om indholdet på de sider, hvor de eksterne links befinder sig, og indholdet på Din Flash hjemmeside er relaterede og derved kan vægte de disse backlinks højere hvis dette er tilfældet.
Den eneste måde Du kan komme om ved det på er at lave en alm. HTML baseret hjemmeside som kører parallelt med Din Flash hjemmeside. Du kan læse mere herom i denne tråd om SEO og Flash)der omhandler meget af det samme, som det Du spørger om!