Hej Amino'er. Jeg forsøger at opdatere LK Online til den seneste WP version - 3.0 til 3.1. Da det ikke virker automatisk i mit tilfælde, har jeg fulgt anvisninger herinde i hvordan jeg bør gøre det manuelt. Det er også gået rigtig fint indtil at jeg lander på /wp-admin/upgrade.php, hvor der sker absolut ingenting når jeg trykker på "Update Wordpress Database". Jeg har forsøgt at kopiere alt info fra den gamle wp-config.php til den nye, men den er åbenbart ikke tilfreds? Er der nogle herinde som har haft en lignende problem? Jeg vil gerne betale en wordpress ekspert for lige hurtigt at fikse problemet for mig. |
Wordpress 3.0 til 3.1 fejl ved opdatering.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Prøv evt. At uploade alle filer igen. Det kan være der er nogle filer der ikke er uploadet korrekt, og derfor får den til at fejle. |
Hej Lars. Det har jeg prøvet et par gange. Jeg har aldrig tidligere haft problemer med opdateringer, men den her driller mig. Jeg er ret sikker på at det er forbindelsen til min MySQL, som ikke er ordentligt opsat. Jeg kan bare ikke gennemskue hvor det går galt. |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)