Hej alle. Vi er en virksomhed som er igang at etablere et distributions koncept for gårdbutikker og netbutikker som sælger grøntsager og fødevarer. Dette koncept bliver udarbejde i samarbejde med Teknologisk Institut. Vi skal d. 08-04-2011 have en workshop op at stå, hvor vi gerne vil invitere gårdbutikker og netbutikker - Kantinevirksomheder som gerne vil købe lokale råvarer fra danske egne - private personer som gerne vil købe lokale råvarer fra danske egne. Grunden til at vi gerne vil have vores potentioelle kunder og så slutbrugerne med til denne workshop, er fordi vi gerne vil forstå hvad der er vigtigt og hvad der ikke er vigtigt. Denne workshop finder sted i vejle fredag d. 08-04-2011 kl. 10.30 hvor vi og Teknologisk Institut håber på at få en god og spændende dag. Derfor hvis du skulle være interesseret så må du meget gerne vende tilbage til mig, så vil jeg give dig nærmere informationer omkring adresse og øvrige nyttig information. På gensyn og rigtig god dag. Niels Lundgaard-Svenstrup Ps. min email er niels.lundgaard@hotmail.com |
du skulle ændre Brug for hjælp til noget med Salgsportal vs. gårdbutikker eller noget i den emne-orienterede retning - thi det er jo det der bliver highlightet ude i Google søgningen
Du skal faktisk skrive Brug for hjælp Gårdbutik for at der kommer et link frem om din tråd