Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for hjælp - distributions koncept for grøntsager og fødevarer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Vi er en virksomhed som er igang at etablere et distributions koncept for gårdbutikker og netbutikker som sælger grøntsager og fødevarer. Dette koncept bliver udarbejde i samarbejde med Teknologisk Institut. Vi skal d. 08-04-2011 have en workshop op at stå, hvor vi gerne vil invitere gårdbutikker og netbutikker - Kantinevirksomheder som gerne vil købe lokale råvarer fra danske egne - private personer som gerne vil købe lokale råvarer fra danske egne.

Grunden til at vi gerne vil have vores potentioelle kunder og så slutbrugerne med til denne workshop, er fordi vi gerne vil forstå hvad der er vigtigt og hvad der ikke er vigtigt.

Denne workshop finder sted i vejle fredag d. 08-04-2011 kl. 10.30 hvor vi og Teknologisk Institut håber på at få en god og spændende dag. Derfor hvis du skulle være interesseret så må du meget gerne vende tilbage til mig, så vil jeg give dig nærmere informationer omkring adresse og øvrige nyttig information.

På gensyn og rigtig god dag.

Niels Lundgaard-Svenstrup

Ps. min email er niels.lundgaard@hotmail.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 14:45

du  skulle  ændre  Brug  for  hjælp    til   noget   med     Salgsportal  vs. gårdbutikker   eller  noget  i  den  emne-orienterede  retning  -  thi   det  er  jo  det  der  bliver  highlightet   ude  i  Google søgningen 

Du skal faktisk  skrive     Brug for hjælp  Gårdbutik     for  at  der  kommer  et  link  frem  om  din  tråd

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:29

Hej tak for hjælpen, jeg vil prøve at rette det med det samme.

Med venlig hilsen

Niels Lundgaard-Svenstrup

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 20:42

det   er  nok  bare  et problem  at du  ikke  får  lov til  at  ændre  i  trådens  titel

men  du  kan  jo  oprette  en ny   med  det  rigtige  

og   så  går  du  ind  skriver  et  indlæg  i  denne  tråd  hvor  du  lukker  og slukker   for  den her   og    henviser  over  til  din  nye  tråd   med  den  bedre  titel

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 20:50

jeg  mener ikke  du  kan  ændre  i  trådens  navn  men  du  kan  oprette  en  helt ny

så  lukker  du    den her  med  en passende  forklaring  og  henviser til  nys oprettede

og så  for  du  forhåbentlig  noget  mere  trafik  fra  dine  gårdbutikker

held og  lykke  med  forsøget  på  at  tage  brugerne  med  tidligt  i  processen.  Lyder  som  det  helt rigtige

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)