Har du et godt tip /link? Jeg bruger pt ad-aware og microsoft security essentials- men jeg vil godt beskytte comp. noget mere. På forhånd tak. |
Avast + Superantispyware :)
Har du et godt tip /link? Jeg bruger pt ad-aware og microsoft security essentials- men jeg vil godt beskytte comp. noget mere. På forhånd tak. |
Hej, På min private PC bruger jeg Microsoft Security Essentials, og den indbyggede firewall. Det har for mig indtil videre ikke givet anledning til nogen problemer. Er der en grund til at du kigger på noget andet, og hvad er dine krav til en kommende løsning? Hvis det er rent firmamæssigt, kan det være du ligefrem skal have en fysisk firewall op?
|
Du skal være velkommen til at prøve SPYWAREfighter og VIRUSfighter - de er begge gratis i 30dage. Når du skal teste et andet antivirus/antispyware program, så anbefales det af afinstallere de "gamle" programmer - det gælder ikke kun for vores programmer, men for alle antivirus/spyware programmer... |
Patrick T. Rasmussen
jeg prøver avast- har downloadet den. Den ser fornuftig ud. |
Hej Jeg fik anbefalet ESET, som jeg er virkelig glad for, især funktionen med indlæring af programopdateringer og email-kontrol. Modtager stort set ikke spam-mail mere Tonny |
Hej :) Jeg bruger AVG Internet Security 2011, og det er jeg rigtigt godt tilfreds med :)
Du kan læse mere om det her: http://www.avg.com/ww-en/internet-security
Held og lykke - Alexander |
Så vil jeg anbefale, at det skal være den betalte version Jeg skiftede fra AVG til ESET, idet AVG rapporterede alt OK, men det var det absolut ikke ligesom den ikke kunne opdateres. Tonny |
Hej, Det koster lidt penge men jeg bruger det selv og det virker bare. Anti-virus program. |
Moon Design - Webdesign og Logo Design