Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skabe kendskab til up4this.com??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 10
Indlæg ialt: 46
Fra  hvemkommer.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har et dansk site - hvemkommer.dk - der stille og roligt vokser, og jeg går nu efter udlandet. I første omgang med www.up4this.com, serere (werkommt.com,quienviene.es, vemkommer.nu etc)

Men men... hvordan får jeg hul på et nyt marked? - i dk har jeg være heldig at først nettips.dk skrev en artikel om siden, derefter blev den dages side på TDC osv… men jeg kan ikke komme på hvordan jeg skal få gang i senbolden for .com.

Har i nogle ideer eller kender i .com sider lig gratisting.dk eller www. Nettips.dk hvor jeg kunne forsøge at få min side nævnt?

Se evt. her et eksempel på en event side (der kan oprettes op under 1 min)

up4this.com/myparty

kritik til siden er også velkommen :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 21:56

God ide, og ganske god udførelse. 

Men selve design og opsætning syntes jeg ser for kedelig ud. Signalerer ikke så meget fest og ballade. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 22:24

Selvom Facebook måske lidt er fjenden for dig (altså du giver en funktion man hurtigt og smartere kan bruge via facebook), så ville jeg bruge Facebook positivt. Altså integrerer Facebook i siden, så man kan nemt og flot kan sende fester til hinanden, og blive medlem af en fanside som hylder din side, osv. Sparke den virale effekt i gang. 

Desuden vil jeg skrive om sitet på de store social bookmark sites som del.icio.us - digg.com - reddit - stumbleupon... osv osv..

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 28. Aug 10
Indlæg ialt: 46
Fra  hvemkommer.dk Skrevet kl. 22:28

@tak forfeedback jesper

jeg har overvejet forskellige integrationer med facebook men er ikke så hooked på det, dels er min målgruppe såvidt jeg ved generelt ikke facebook brugere. Men jeg tror jeg tilføjer noget like  - ish. og tak for reference til de forskellige sider det var bla det jeg var ude efter.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)