HVORFOR findes der ikke sådan en virksomhed?? Som Iværksætter har jeg enormt brug for hjælp, der er "på min side". Men det er svært! Den bankrådgiver jeg fik har kun "melet sin egen kage" - og sat mig i en økonomisk knibe, jeg får svært ved at komme ud af. Jeg er ekstremt iderig - men totalt talblind - og derved et let offer. Jeg har dog fundet ud af at jeg kan søge midler flere steder, og forsøger nu, ved en lokal projektkoordinator, at komme videre. MEN det må da være en OPLAGT forretnings ide - for et revisionsfirma, at gå ind i iværksætteri med en samlet pakke der har med fundraising, budgetter og regnskabet at gøre! Kender I - derude- et revisionsfirma der er ildsjæle og som går ind i så brede opgaver?? |
Revisor / Fundraiser - HJÆLP søges
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
De fleste revisorer kan sagtens hjælpe dig med alle de økonomiske udregninger, og være med til at danne et overblik over tingene. Men det kunne være meget smart med én hel pakke til iværksættere, oftest render det dog nok op i pris, da det er tidskrævende, hvis man skal have sin revisor til at fremskaffe kapitalen til ideen. |
Hej Der er et firma der hedder www.fundraisers.dk (de bor i øvrigt lige over mit kontor). De laver dog mest store kapitalopgaver, men du kan jo prøve. Hvis du tænkte på noget andet må du sige til. |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)