Hej. Jeg er nytilmeldt, men har læst mange gode ting her på siden og er spændt på om I kan hjælpe. Jeg har skrevet nogle artikler, som jeg hidtil har linket til på min hjemmeside ved at linke til forlagets hjemmeside, hvor de er gengivet elektronisk - alt sammen med forlagets tilladelse. Jeg har mulighed for at købe rettighederne og lægge dem på mit eget domæne og linke til dem der. Men jeg er i vildrede med hensyn til om det er en god ide. For ideen taler: Så linker jeg til min egen hjemmeside i stedet for ud. Og de har jeg hørt giver mere juice. Mod ideen taler: Jeg har hørt at søgemaskinerne straffer det, hvis de finder tekster på min hjemmeside, som er helt identiske med tekster på andre (større og højere rankede - formentligt) hjemmesider. Og mine artikler på min side vil formentligt for søgemaskinernes robotter ligne afskrift af tekster fra forlagets hjemmeside. Jeg er spændt på om nogen har bud på dette. På forhånd tak og venlig hilsen |
Links til egne tidskriftsartikler - skal de være interne eller udgående for at ranke bedst?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)