Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Laptop oplader, skifter output afhængig af land/region?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften lidt antyder er jeg i et dilemma, jeg sidder med en: 

HP Pavillion dv7-1120eo, så langt så godt. 

Til denne laptop hører en charger med output på - 18,5V og 3,5A men det store problem er så at jeg har fundet nogle sider fra udlandet hvor jeg skulle kunne købe denne oplader - de har bare et andet output.. Jeg er sku' lidt forvirret - men se eksempelvis her: 

http://www.cheapbatteryshop.co.uk/charger/hp-ppp009h-ac-adapter.html

Baggrunden for jeg overvejer de udenlandske sider er at priserne ligger på 1/3 af de danske priser jeg har kunne finde. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 21:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin.

Det er selvfølgelig svært og sige om disse modeller passer 100% til din bærbar computer.
Men den ser dog ud til at passe, udover at selve strømstikket til stikkontakten ikke er til DK stik.

Vi har dog denne på vores lager og passer 100% til din HP.

http://produkt-guiden.dk/product/microbattery-ac-adapter-19v-474a-90w-130398

Pris: 263,00 inkl. moms.

Ved os har du selvfølgelig, som alle andre danske sider 14 dages returret og 1 års garanti.

Dbh.
Mads Hvejsel

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:14

Hej Mads, 

Linket det "fucker" ? 

Men prisen ser super god ud! Dog står der også der 19v og højere a end hvad jeg har angivet på mit eksisterende batteri - kan computeren godt klare det? 

Hvor lang tid tager forsendelsen af produkter fra jer? 

Mvh. 

Martin 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:17

Linket fungerer nu, men har lige et bonus spørgsmål - hvad menes der med "dongle"?

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 07:56

Hej Martin.

Det menes bare at HP bærbare skfiter stik fra model til model, og med denne er du sikker på at den passer, da den har en dongle.

Stor stik.
Lille stik.

Håber det var svar nok, ellers råber du bare højt :-)

Dbh.
Mads Hvejsel

Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 22:31

Hej Martin.

Jeg kan ikke anbefale uoriginale strømforsyininger...

(desuden er der 50% chance for at den bliver taget ved tolden og du skal betale fortoldningsgebyr 160 kr og så 25% af varens værdi oveni ).

De fleste nyre bærbar kan tage 2 foreskellige strømforsyninger, en på 65w og en på 90w. Den på 90w gør at batteriet bliver ladet op hurtigere end den på 65w.

For at checke om din bærbar kan tage den på 19v (90w)

"Sådan vælger du den rigtige Hp strømforsyning til din hp bærbar computer:

Vend din laptop på hovedet så du finder et sted hvor der står input. (Det kan godt betyde at du skal

fjerne batteriet for at finde input).

Hvis vi nu siger at det er en Hp Dv6000 serie, så står det der hvor batteriet var. Du skal nu aflæse numrene:

Eks. Aflæst: input 18.5v 3.5a or 19v 4.74a

Dette bytyder at den er kompatibel med 2 foreskellige strømforsyninger. 65w (18.5v 3.5a) og 90w (19v. 4.74a)

Dvs. at du kan købe 2 foreskellige strømforsyninger, den på 65w gør at din batteri bliver ladet op langsommere end den på 90w."

Køb hos min side :O. Jeg sælger kun originale kvalitets strømforsyninger : www.NyOplader.Dk

Håber at dette hjalp!

Mvh

Niels

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)