Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Om det at hænge nogen ud på Amino????

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

jeg kan se at i har ikke støt på folk, som er snyder, her på siden og er alligevel meget aktive medlemmer!

Jeg har desværre, fået 4 dårlige erfaring fra medlemmer her på siden.

3 af dem f.eks har bestilt omdelign af flyers fra os, vi har omdelt og de har så ikke tænkt sig at betale, og de er så aktive medlemmer her! Jeg er sikker på at de sikkert nasser på andre på en eller anden måde!

den 4 er så en jurarådgiver som kun gider indrømme om sit "autorisation"det hvis man absolut spørger vedkomemnde"er du nu en uddannet jurist eller advokat",

der må være flere folk her som er blevet narret af vedkommende, ikke blot  på grund af hans manglende titel (hvor ofte spørger man så en læge om vedkomemnde er en rigtig læge)???

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:58

lokaldistribution.dk:

Hej Alle

jeg kan se at i har ikke støt på folk, som er snyder, her på siden og er alligevel meget aktive medlemmer!

Amino har bestemt støt på sådanne folk, og det er osse derfor reglerne er blevet sådan. Jeg vil henvise dig til utallige tråde, hvori emnet har været vendt og drejet. Svaret vil være det samme.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 22:02

Hej Rune

Helt enig.!

Men lad os forestille os....

Jeg bestiller 10 par sko af en Amino som har et firma som hedder SkoMedHvideSnørrebånd og han hedder X.

Vi aftaler det hele pr. mail. - jeg overfører 2000 kr. til hans konto. Der går en uge og jeg modtager aldrig skoene. Jeg rykker 2-3 gange, uden at der sker noget.

Jeg tænker, ja skide være med de 2000 kr., men andre folk skal da blive advaret, for det er da ikke fair.

Jeg åbner min hjemmeside editor og skriver om min sag. Derefter skriver jeg at den anden part i sagen er X fra SkoMedHvideSnørrebånd. Jeg offentliggør det kun på mit eget site. Hvis der så er andre Aminoer der kommer forbi mit site, som jeg som alle andre har et signaturlink til, kan det da ikke være min skyld at de ser det. For jeg har jo ingen steder skrevet om at de skal gå ind på mit site for at læse om den pågældende Amino.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:09

Dino:

Hej Rune

Helt enig.!

Men lad os forestille os....

Jeg bestiller 10 par sko af en Amino som har et firma som hedder SkoMedHvideSnørrebånd og han hedder X.

Vi aftaler det hele pr. mail. - jeg overfører 2000 kr. til hans konto. Der går en uge og jeg modtager aldrig skoene. Jeg rykker 2-3 gange, uden at der sker noget.

Jeg tænker, ja skide være med de 2000 kr., men andre folk skal da blive advaret, for det er da ikke fair.

Jeg åbner min hjemmeside editor og skriver om min sag. Derefter skriver jeg at den anden part i sagen er X fra SkoMedHvideSnørrebånd. Jeg offentliggør det kun på mit eget site. Hvis der så er andre Aminoer der kommer forbi mit site, som jeg som alle andre har et signaturlink til, kan det da ikke være min skyld at de ser det. For jeg har jo ingen steder skrevet om at de skal gå ind på mit site for at læse om den pågældende Amino.

Du må skrive alt det du har lyst til på dit eget website, det blander vi os ikke i.
Men vær klar på at du meget nemt kan overtræde gældende lovgning, tro mig, jeg har været der!

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:10

Dino:
eg åbner min hjemmeside editor og skriver om min sag. Derefter skriver jeg at den anden part i sagen er X fra SkoMedHvideSnørrebånd. Jeg offentliggør det kun på mit eget site. Hvis der så er andre Aminoer der kommer forbi mit site, som jeg som alle andre har et signaturlink til, kan det da ikke være min skyld at de ser det. For jeg har jo ingen steder skrevet om at de skal gå ind på mit site for at læse om den pågældende Amino.

Den fremgangsmåde er der i hvert fald andre der har brugt før dig, så med mindre der er kommet nye spilleregler herinde, forestiller jeg mig ikke at der er noget problem.

Du skal så bare træffe det valg, om du vil tage chancen. Så længe der ikke er en dom, skal man jo passe på hvad man beskylder navngivne personer for. Det er der talrige eksempler på :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:20

lokaldistribution.dk:

3 af dem f.eks har bestilt omdelign af flyers fra os, vi har omdelt og de har så ikke tænkt sig at betale, og de er så aktive medlemmer her! Jeg er sikker på at de sikkert nasser på andre på en eller anden måde!

Hvorfor sender du dem ik til inkasso? Så er problemet vel løst, hvis de ik gider betale...

Dette firma er flere gange herinde blevet omtalt positivt. Kender dem ik, men det lyder, som om de tilbyder en service, som er meget attraktiv for dig...
http://www.danskeinkasso.dk/

lokaldistribution.dk:

den 4 er så en jurarådgiver som kun gider indrømme om sit "autorisation"det hvis man absolut spørger vedkomemnde"er du nu en uddannet jurist eller advokat",

der må være flere folk her som er blevet narret af vedkommende, ikke blot  på grund af hans manglende titel (hvor ofte spørger man så en læge om vedkomemnde er en rigtig læge)???

Jurarådgiver og jurist er to forskellige ting... Så længe vedkommende ik slår sig op på at være jurist, så gør han vel intet ulovligt...
Man behøves jo heller ik være mekaniker for at pille ved biler. Det kender jeg da mange som gør, også selvom de aldrig har været i nærheden af den uddannelse...

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 22:21

igang:

Dino:
eg åbner min hjemmeside editor og skriver om min sag. Derefter skriver jeg at den anden part i sagen er X fra SkoMedHvideSnørrebånd. Jeg offentliggør det kun på mit eget site. Hvis der så er andre Aminoer der kommer forbi mit site, som jeg som alle andre har et signaturlink til, kan det da ikke være min skyld at de ser det. For jeg har jo ingen steder skrevet om at de skal gå ind på mit site for at læse om den pågældende Amino.

Den fremgangsmåde er der i hvert fald andre der har brugt før dig, så med mindre der er kommet nye spilleregler herinde, forestiller jeg mig ikke at der er noget problem.

Du skal så bare træffe det valg, om du vil tage chancen. Så længe der ikke er en dom, skal man jo passe på hvad man beskylder navngivne personer for. Det er der talrige eksempler på :o)

Ja klart.

Men hvis man har sine beviser i orden og på skrift, tror jeg da godt man kan sove roligt.

Dette er naturligvis ikke en opfodring til at vi skal begynde at hænge hinanden ud, og ja man skal bestemt ikke hænge nogen ud hvis man ikke har ordentlige beviser.

De store medier gør det da hver dag, uden beviser  men de har nok også penge til at betale, når det går galt.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:29

Dino:
Men hvis man har sine beviser i orden og på skrift, tror jeg da godt man kan sove roligt.

Ja, det skulle man tro.. Men man kan blive overrasket over det danske retssystem en gang i mellem :o)

Jeg ville ikke selv bruge den metode, men jeg er også mere til selv at tage hånd om problemerne, fremfor at involvere alle mulige der ikke har noget med det at gøre.

Heldigvis er vi alle forskellige, og har hver vores måde at gøre tingene på. Ellers ville der ikke være behov for debatforms, så kunne man nøjes med en facitliste :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lokaldistribution.dk:

.... eller en revisor om han er en rigtig revisor.Zip it!

Med hensyn til dine "jurarådgiver" kunne du have fået rejst en del røde flag alene via google (og eksempelvis linkedin.com).

Basalt set løber du samme risiko, som hvis du vælger en revisor som ikke er godkendt - og dermed ikke er automatisk omfattet af forsikringer mv.

/Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01

Hej Henrik

enig!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)