Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Om det at hænge nogen ud på Amino????

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kære Aminos

Nu ser jeg en gang i mellem hvor der er andre som klager over en Amino.

Aminos regler siger : INGEN MÅ HÆNGES UD PÅ AMINO.

Ofte synes jeg dog (selvfølgeligt svært at være objektiv) at mange af historierne taler sin egen sag, og at der er gode grunde til at egentligt andre Aminoer bliver advaret.

Jeg forstår godt at Amino ikke ønsker at hænge andre ud, for det kunne jo hurtigt begynde at bliver misbrugt osv. osv..

Min tanke går på....

Hvis man virkeligt ønsker at advare i mod en Amino, må man så godt gøre det via sin egen hjemmeside.? Eller er INGEN MÅ HÆNGES UD AMINO = INGEN MÅ HÆNGES UD FRA AMINO? 

Tænkte bare om der er konsekvenser af at man hænger en Amino ud på sin egen side?

Det er ikke fordi at jeg har en Amino i tankerne som jeg vil have hængt ud :-), men bare generelt? For skulle vi ikke have lov til at blive advaret? Giver det ikke også mere troværdighed til en selv, hvis man advarer mod nogen via sin egen hjemmeside? Og hvis man gør, hvad er konsekvenserne for ens egen Amino medlemskab?

Blot en tanke....

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amino vil ikke stilles i sammenhæng eller stå for selve anklager mod en bestemt Amino.
Det er ligemeget om du gør det på din egen website og linker til den eller skriver anklagen i tråden.

Amino har ikke råd og tid til advokater og erstatningskrav.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:07

Ja, på din egen hjemmeside er du jo egen herre.

Men her på forummet, må man følge de gældende regler.

Men er helt sikker på at ingen admin / moderators ville blande sig i hvad du gør på din egne sider.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 21:09

Koludabyg:

Ja, på din egen hjemmeside er du jo egen herre.

Men her på forummet, må man følge de gældende regler.

Men er helt sikker på at ingen admin / moderators ville blande sig i hvad du gør på din egne sider.

De tillader dog ikke at du laver en hadeside og skaber tråde om den på Amino.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Skrevet kl. 21:12

Helt forståeligt.

Men hvad hvis man skrev det på sin egen side og ikke linkede til den fra Amino. Men at ja folk bare naturligt kom til at opdage det?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 21:16

Så er der så vidt jeg ved intet problem.
Du kan advare om en bruger på amino, men det vil være bedst at skrive selve Amino ikke har noget med emnet at gøre.

Du skal dog vide at du så står overfor eventuelle erstatningskrav og lign.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Skrevet kl. 21:22

Ja naturligvis. Det var også hele mit spørgsmål gik ud på. For har ikke selv tænkt mig at hænge nogen ud, men blot få styr på hvad der er acceptabelt og hvad ikke er ?

Når du snakker om erstatningskrav og lign., så kan vi jo igen sige at det er meget mere troværdigt at advare fra sin egen side, da man så også løber risikoen med erstatningskrav osv., men det burde man jo ikke være nervøs for hvis man fortæller sandheden..

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 21:26

Dino:
Når du snakker om erstatningskrav og lign., så kan vi jo igen sige at det er meget mere troværdigt at advare fra sin egen side, da man så også løber risikoen med erstatningskrav osv., men det burde man jo ikke være nervøs for hvis man fortæller sandheden..

Sandheden er ikke altid enkel og nem at gennemskue, så det kan sagtens ende med injuriesag.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:32

Lasse Smith:
De tillader dog ikke at du laver en hadeside og skaber tråde om den på Amino.

Helt enig,  og heller ikke at man linker til en Amino profil, eller på anden måde forbinder det med Amino.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dino.

Amino skal ikke ende med at være et rent link-helvede, og fungere som mellemled for andres personfnidder, frustrationer m.m.

Det ville blive alt for nemt at misbruge Amino på den måde, og der ville være endnu mere at holde øje med for Amino. Et eller andet sted må man jo trække en streg i sandet.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)