Hej Kære Aminos Nu ser jeg en gang i mellem hvor der er andre som klager over en Amino. Aminos regler siger : INGEN MÅ HÆNGES UD PÅ AMINO. Ofte synes jeg dog (selvfølgeligt svært at være objektiv) at mange af historierne taler sin egen sag, og at der er gode grunde til at egentligt andre Aminoer bliver advaret. Jeg forstår godt at Amino ikke ønsker at hænge andre ud, for det kunne jo hurtigt begynde at bliver misbrugt osv. osv.. Min tanke går på.... Hvis man virkeligt ønsker at advare i mod en Amino, må man så godt gøre det via sin egen hjemmeside.? Eller er INGEN MÅ HÆNGES UD PÅ AMINO = INGEN MÅ HÆNGES UD FRA AMINO? Tænkte bare om der er konsekvenser af at man hænger en Amino ud på sin egen side? Det er ikke fordi at jeg har en Amino i tankerne som jeg vil have hængt ud :-), men bare generelt? For skulle vi ikke have lov til at blive advaret? Giver det ikke også mere troværdighed til en selv, hvis man advarer mod nogen via sin egen hjemmeside? Og hvis man gør, hvad er konsekvenserne for ens egen Amino medlemskab? Blot en tanke....
|
Amino vil ikke stilles i sammenhæng eller stå for selve anklager mod en bestemt Amino.
Det er ligemeget om du gør det på din egen website og linker til den eller skriver anklagen i tråden.
Amino har ikke råd og tid til advokater og erstatningskrav.