Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny startup bownty! - Al feedback modtages med kyshånd

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Bownty Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Nu er vores internationale startup bownty! blevet søsat og jeres konstruktive ekspertise er meget ønsket! Se venligst mere her:

www.bownty.com

Vi samler alle verdens Groupon, Downtown og Sweetdeal tilbudstyper ét sted. Vi vil gerne være en Momondo for "daily deals". På nuværende tidspunkt samler vi dagligt mere end 1500 deals fra hele verden og henover de næste uger kommer flere tusinde flere til.

Ligeledes ruller vi 8 ekstra sprog ud i takt med at landes tilbudssider kommer ind.

Vi har allerede nu, efter kun få dage, fået overvældende mange positive reaktioner og tilmeldinger. Men vi ved at der altid er ting som kan gøre smartere. Hvad synes i?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 15:17

Hej SWF..

På min maskine syntes jeg siden kører utroligt langsomt!

sidder på en 50/50 forbindelse, så tror ikke det er mit der er noget galt med.

Ellers super fed side, en rigtig god idé når der kommer flere tilbud i mit nærområde vil jeg da helt klart bruge siden.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 16:16

Får med det samme en meget stor popup midt i mit vindue når jeg går ind på siden. Går jeg som forbruger ind på en side og med det samme får smidt en stor reklame i hovedet går der ca. 10 sekunder og så er jeg væk igen.

Reklamer er en nødvendighed, men når det er det du ser, før resten af siden og får det smidt lige midt på skærmen tror jeg at det har en negativ effekt.

ellers en fed ide og en pæn side!

Mvh.

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:20

kom hurtigt ind på siden sider ved en 100 mbit forbindelse i Birkerød bibliotek

husk del sider tekst op med under overskrifter, der er brugt ikke h1 eller h2 , teksten er fuldstændig ens tekststørrelse gør teksten mere overskuelige lav h1 og h2 i under overskrifterne. http://bownty.com/static/faq.html

ens titler alle undersider og brugt engelske ord til danske side det giver ikke optimalt for fleste mulig klik og din placering på google jeg mener denne her titlen title" content="bownty! Every Deal. Every City. Every Day." />

hvor er jeres CVR nummer på siden dette kunne jeg ikke finde og ved hensyn nogle ønsker hjælpe til jeres system hvor telefon nummer , det giver troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Bownty Skrevet kl. 16:43

@Simon - Tak! Vi arbejder hele tiden på at få sitet hurtigere :)

@Lasse - Tak for feedback på pop-up! Det er efterhånden blevet en de-facto standard i "daily deal branchen" at samle email op på ad den vej. Men jeg forstår udmærket dine tanker. Er iøvrigt glad for at du kan lide sidens look :)

@Mikael - God konstruktiv feedback, tak for det! Vi placerer helt klart både CVR, adresse etc. på siden snarest!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)