Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vild med guldsmedebranchen?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er interesseret i at  investere i et nyt spændende samler koncept indenfor ædelmetal på internationalt plan  - at stå for salg/marketing og med mig som kreativ partner? Selv er jeg uddannet formgiver fra Danmarks Designskole og har mange års erfaring fra branchen.

Du er i branchen allerede eller er en ambitiøs supersælger/investor med en særlig forståelse og forkærlighed for dansk design og dansk formgivning?

Efter mange år i branchen har jeg nu udviklet mit livs "guld-æg" og søger derfor en pålidelig investor/ildsjæl der ikke kun har forstand på og vil stå for salg/marketing i samarbejde med mig,  men også har en særlig forkærlighed for dansk formgivning og derfor også kan formå at formidle budskabet om kvalitet og oprindelse til indkøberne på internationalt plan.

Konceptet der er let genkendeligt, er langsigtet og har uanede udviklings muligheder i fremtiden. Det appellerer til en bred målgruppe både hvad angår alder og smag, både i skandinavien og på internationalt plan (f.eks syd europa, UK, USA, Japan) .

Salg/forhandling i kvalitets guldsmedebutikker.

Prisleje i mellemkategorien indenfor ædelmetal, kvaliteten er Sterling 925 med og u. 24ct forgyldninger, med halvædelstene i høj kvalitet mm.

Kun seriøse henvendelser tak :-)

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 15:56

følger lige med

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 18:19

Hej lad mig høre mere om ideen lidt mere, kan sige det at jeg har relationer til guldforhandler nede i Tyrkiet og hvor i landet er du fra ???

du er velkommen til at mail til mig :Mustafa-1287@hotmail.com

Hilsen

Mustafa

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)