Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor finder Backlink-checkerne ikke alle mine indgående links?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har arbejdet med linkbuilding de seneste par uger, men er stødt på et problem. Når jeg tester mine indgående links i en af de mange backlink checkere, så står der, at jeg blot har 32 indgående links til mit domaine (www.fitdeck.dk) og 2 stk til siden uden www

Der står endvidere at langt de fleste henviser uden en ankertekst (hvilket er forkert) og at de alle har pagerank 0!

Nogle der har en forklaring. (Har f.eks. flere links med ankertekst her fra amino som ikke er synlige i backlink checkerne)

Venlig hilsen Tue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

nogen backlink checkers tester kun præcis den URL du indtaster (fx forsiden), andre tjekker hele websitet/domænet. Det kan være forskellen...

Der kan også være andre forhold, fx hvilke index/søgemaskiner backlink checkeren leder efter links i. Du kan evt. prøve nogen af de gratis backlink checker seo værktøj jeg har på min liste her. Alternativt er der også Seo Spyglass, som udover at tjekke konkurrenterne også kan tjekke din egen side og værdien af de backlinks du har.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)