Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en Massør til vores nye wellness Center?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 03:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kone og jeg overvejer at starte et lille wellness center i nærheden af min kones frisør salon på nørrebro.

Vi har for nyligt fået en kosmetolog ind, og har nu fået muligheden for at få et andet erhvervslejemål i nærheden og tænkte at vi skulle prøve at starte et lille spa eller wellness center. Vi skulle dog også gerne have en massør ind som kan lave nogle behandlinger.

Det skal være en selvstændig massør der ikke bare har lyst til at være en del af teamet, men med til at bygge det op, og vil derfor også kunne have stor indflydelse.

Vi overvejer at lave noget rettet mod mænd, men også mod kvinder, da vi i forvejen har en stor kundekreds der fra salonen, som vi kunne gøre brug af.

Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:55

Hej Thomas

Det lyder rigtig spændende og lige til at være noget for mig Smile

Mit navn er Celinah jeg er uddannet livstils terapeut / komplementær terapeut på Jette Holms skole på Frederiksberg, jeg blev færdig i sep. 2004 Jeg har arbejdet en del med massage, healing og øreakupunktur, Jeg står nu i en situation hvor jeg er temmelig træt af mit andet arbejde ( rengøringsassistent ) da jeg længe har brændt for at kunne udnytte den store viden jeg har via min uddannelse, finder jeg din annonce rigtig interasant .... Kunne ihvertfald saktens se mig selv arbejde der.

Med venlig hilsen

Celinah Jacobsen

celinah@privat.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 14:25

Hej Celinah,

Af én eller anden grund har jeg ikke set dit svar på tråden her, før nu hvor jeg lige var inde og se på nogle andre tråde.

Jeg skriver lige til dig, med lidt flere detaljer, så kan vi også ringes ved, hvis det stadig har interesse.

Med Venlig Hilsen

Thomas Pedersen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)