Hej Animoer Jeg har læst dette råd "Tilmeld aldrig dit website til robotbaseret søgemaskine som Google, MSN eller Yahoo´s søgemaskine (gælder ikke deres katalog, som du skal tilmelde dig for at komme med). Det har ingen positib effekt og kan i værste fald virke skadeligt:" Er der nogen der kan forklare mig, hvad der menes hermed? Vh Søren kruse |
Robotbaseret søgemaskine
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
// Jesper Skov
Altså, det vigtigste er at få backlinks. (Links ind til ens side) Derudover kan man med Google og Yahoo fleste gange drage fordel af at lave et XML eller RSS sitemap og submit til dem. Men altså, det vigtigste er at få links ind til din side, helst med god anchor tekst. |
Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube
Hej Søren Kruse Hvis Du slet ingen backlinks har, så er Du nødt til at tilmelde Dig for at søgemaskinerne kan finde Din hjemmeside! Men har Du bare et link til Din hjemmeside fra en anden hjemmeside, som søgemaskinerne allerede har optaget i deres indeks, så har det ingen ekstra effekt at tilmelde Din hjemmeside hos søgemaskinerne, det er simpelhen spild af tid! Hvis man derudover fx har gang i nogle søgemaskineoptimerings teknikker, som søgemaskinerne ikke bryder sig om, så skal man jo gå så "stille med dørene" som muligt, og ikke direkte henlede opmærksomheden på disse aktivitere via en manuel tilmelding! Her skal man bruge et par "diskrete" eksterne links i stedet for. /Grosen Friis |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Jeg siger tak for jeres svar. Vh Søren |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)