Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brevpapir hjælp

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig. Jeg skal have lavet noget brevpapir, jeg har lavet det i Word som jeg gerne vil have det til at se ud, men jeg skal have sendt det til trykkeren og så skal det være i specielt format etc. Det drejer sig om A4 papir og en C5 konvolut
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12
Hej Jens

Du skal lave en færdig pdf af både brevpapir og C5. Hvis du har elementer til kant, skal der være beskæring på, ellers sætter trykkeriet bare selv mærker på. Vedr. størrelsen på C5''eren så kontakt trykkeriet. De findes i forskellige størrelser.

Andet: bare sig til.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 13:52
Hvordan laver man de streger, jeg har en grøn venstre kant på en cm ca.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55
Hej Jens

Hvis du kan udvide dokumentstørrelsen, kan du sætte stregerne herpå, så det færdige format har den rigtige størrelse, og så skal det grønne på min. 3 mm ud over kanten, så trykkeren har noget at skære af.

Vær nu også sikker på, at det hele ligger i cmyk, inden du sender det afsted.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 15:01
Så lykkedes det, så skal jeg bare lige finde ud af hvordan jeg faar cut lines på :)
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:59
Hvis du arbejder i Illustrator, som der stod i den mail, jeg nu fik fra Amino (!), så skal du selv sætte mærkerne på i Illustrator. Men de er nok nødt til at være indenfor formatet. Det kan du ændre til den størrelse, du vil...
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 16:59

Hej Jens

Hvis du, som der står, har illustrator til rådighed - så kan du gemme som pdf - her kan du vælge at dokumentet skal have skæremærker/trim-/cropmarks

Med venlig hilsen

Ronni
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)