PHP udviklere søges til fuldtidsstilling
Fra København
Tilmeldt 27. Jun 08
Hej Aminoer
Du kan læse vores jobopslag her: http://www.nodes.dk/blog/vi-s%C3%B8ger-en-php-udvikler/
Nodes består af Danmarks bedste og mest passionerede team når det gælder sociale medier .
Vi er altid ambitiøse på egne og kunders vegne, og er aldrig tilfredse med andet end ren perfektion.
Vi elsker alt hvad der er digitalt og arbejder sammen med nogle af de mest ambitøse danske virksomheder på området.
Og vi mangler PHP udviklere.
Vi har bla. lavet ting for bla. MTV, Danske Bank , eBay, Kims og Sony Playstation.
Spred det meget gerne i dit netværk .
Svar
Fra København
Tilmeldt 27. Jun 08
Af rare ting kan nævnes
* Gratis Cola * God frokost ordning * Helt nye lokaler * Privat Codan Care forsikring til alle medarbejdere
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
* Gratis Cola
hmmm...... ikke lokke :D
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fra København
Tilmeldt 27. Jun 08
Hehe, man skal jo lokke med hvad man har :D
Det er faktisk rigtig fine forhold hos nodes - arbejder man sent, så får du mad, bliver det rigtig sent, får du taxa :)
Og drikkevarer sørger de for altid er stocked up :D
Svar
Tilmeldt 29. Sep 08
Dan
Fra
cSupport
Skrevet
12-03-2011 kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Det lyder lidt til i ansøgningen at I søger en mindre erfaren web mand (at der fremvises hobbyprojekter og I gerne tager nyuddannede ind)? Hvis ikke (10+ års erfaring) og hvis behovet for at arbejde på jeres kontor i kødbyen ikke er så stor igen (arbejde leveret fra Mexico) kan vi da se på det :)
Ellers håber jeg I finder manden og jeg vil lige hjælpe til med at bumper tråden nu her ;)
Svar
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Spændende :) "Ærgerligt" man stadig er studerende - og bor i Århus! ;)
Svar
Fra København
Tilmeldt 27. Jun 08
Hej Dan,
Det er vigtigt at man kan møde op kontoret, vi er netop ved at samle udviklingen ét sted :)
Svar
Fra København
Tilmeldt 27. Jun 08
Det er da bare at flytte :D
Svar
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Hehe kan godt være kæresten/familien/studiekammeraterne ser lidt underligt på en hvis man siger at man flytter til djævleøen ;)
Svar
Fra København
Tilmeldt 27. Jun 08
Det er blot spørgsmål om tilvænning ;)
Jeg er fra Nordjylland, opvokset på sjælland, boet i viborg og bor nu i kbh :D
Svar