|
Hej Alle Aminoér. Invitation til åbningsreception Den 1.marts åbner tøjbutikken ”Aeileeng” i Sankt Peders Stræde 17. 23-årige Aeileeng Huang, butikkens indehaver, der har rødder i Taiwan og opvokset i Valby, kreerer tøj til kvinder, der gerne vil have noget unikt og personligt tøj. Hendes filosofi er, at alt fra følelser, barndomsminder og situationer i hverdagen, kan inspirere hende og ende med at omdanne et helt almindeligt fladt stof til en flot og personlig nederdel. ”Jeg elsker at falde over en fed genbrugskjole, som jeg inde i hovedet pusler med at lave om, hvorefter jeg omsætter det til virkelighed med et nyt mønster, som ender med en mere nutidigt design”, siger Aeileeng Huang, der både er til klassiske snit og små sjove nederdele. I butikken vil Aeileeng Huang have sit syværksted til daglig, hvor kunder kan få lagt tøj op og ned ganske uden beregning. Der bliver også mulighed for, at kunder kan få syet tøj i Aeileengs eget design i det stof, de selv ønsker. Butik ”Aeile |

Din idé med at lægge tøjet gratis op og ned er rigtig god. Du kommer naturligvis til at arbejde en del gratis, men sikke et flow du får i butikken. Jeg, og mange af mine 'medmænd', ville eksempelvis aldrig være kommet, hvis ikke det netop var for at få lagt et par bukser op/ned. Og mon ikke vi så lige kigger lidt rundt, og finder noget til kæresten...
Håber at jeg kan nå forbi på åbningsdagen og rigtig meget held og lykke med din ilddåb som butiksejer.
Mvh.
René
Bliv gratis medlem

. Glæder mig når jeg kan fejre mit 1 årige fødselsdag næste år.